http://www.eco.se/collection_show.aspx?coll_id=33&type=2

Någon som har någon erfarenhet? Finns det prover ute?
Eco Velvet fick vi se en katalog på hos vår handlare igår, men de finns inte att köpa än, kanske är samma för Wall? Vet inte varför de inte nämnde Wall.
Velvet var i övrigt riktigt spännande, men kommer kosta ca 900-1000 kr rullen tydligen.

Wall finns inte heller i tapetsera-programmet. Än.
/ Fredrik
 
Kan svara själv nu, var tillbaka hos min handlare, och de hade precis fått in en provpärm.
Riktigt coola grejjer, som gjort för oss, men antagligen kommer det svida rejält i plånboken.
 
Har köpt denna, vit botten med svarta sammetsmönster. (art-nr: 2611)
Den skulle tydligen vara lätt att få upp men man skall passa sig för att få lim på sammeten ;)
Vi får se hur det går, skall ta tag i det om nån vecka...
 
Eco Wall kostar 2490 kr rullen på det billigaste stället jag har hittat.
 
Ostfarsan skrev:
Eco Wall kostar 2490 kr rullen på det billigaste stället jag har hittat.
Då får du nog leta vidare, jag gav 734:- med lite rabatt, 979 normal pris.
 
Jag har ringt till 6 olika butiker. Visserligen allihopa i Örebro.

Vart handlade du någonstans?
 
Ostfarsan skrev:
Eco Wall kostar 2490 kr rullen på det billigaste stället jag har hittat.
Det där priset är nog allt då du skall ha ett helt motiv. Går väl inte köpa bara en del av motiven eller?
 
För övrigt köpte vi inget, blev för dyrt då vi har 5 meter högt...
 
fresve skrev:
Det där priset är nog allt då du skall ha ett helt motiv. Går väl inte köpa bara en del av motiven eller?

Ja, det är ett helt motiv men det krävdes bara en rulle för att få med hela motivet sa dom. Var den minsta de hade och väggen är inte mer än lite drygt 2 meter. hutlösa priser tycker jag! Köpte en annan tapet istället.
 
Har precis satt upp eco wall -2428 i sovrummet. Kostade 1249kr rullen och fick 20% i rabatt. Det gick åt 4 rullar för vår vägg men det är värt varenda öre.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.