Sen några dagar upplever jag forumet som väldigt segt.
Första sidan Byggahus.se går snabbt men forumet är sirap.
Provar jag med Safari eller IE går det snabbt som blixten.

Är det någon mer än jag som har det här fenomenet?

Mvh Andreas
 
Nej, jag kör Firefox, och det rullar på bra.
 
Jag med, inga problem här.
 
samma här, no probs.
 
Hmm Undra vad det kan vara då...
 
Jag har också haft strul senaste dagarna med Firefox Beta 3 RC1, forumet är slött och får till exempel inte upp dropdownboxen under 'Snabblänkar'.
 
Kan någon återskapa samma fel i Firefox version 2? Andreas, vilken Firefoxversion använder du?
 
skall kolla när jag kommer hem från jobbet
 
Mikael_L
Jag kör v 2.0.0.9
Det rullar på som vanligt här. Dvs inte blixtrande, då jag endast har sytråd (256 kbit/s).

Men någon prestandaförsämring har jag inte märkt. Tvärtom, i förmiddags tyckte jag det t.om. gick snabbare än vanligt (men det var kanske jag själv som befann mig i en långsam tidsström)
 
Jag har inga problem med FF 3.0 release candidaten på OS X.

Ni som har problem, testa att kasta bort era byggahus.se cookies i webbläsaren.

/M
 
I Firefox 2 hittar ni Byggahus.se cookies under "Verktyg > Inställningar > Sekretess > Visa kakor".
 
Det blev lite snabbare när jag tömde kakor och cache
 
Finemang, hoppas det löser sig för Chips också.
 
Hm är segt och i bland får jag upp en sådan här sida :confused:
 
  • Byggahus.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag hade fortfarande problem igår, efter borttagning av alla kakor... Får även ibland samma sida som Andreas här över, samt att browsern ibland vill öppna .php-sidan med extern viewer.

Funderade på om det är något konstigt med mimetyper, men det ser ju ut att stämma.

Vet inte om felet ligger ligger i FF3 eller forumet, men jag har inte råkat ut för dessa problem på något annat forum eller sida...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.