Vi har blivit väldigt förjusta i glaskakel, men priserna på det verkar kunna variera väldigt och även det billigaste vi har sett är relativt dyrt... Vi har sett priser från ca 2.000 upp till 4.000 per m2. Finns det någon som vet om det går att få tag på glaskakel billigare någonstans?
 
Jag har också letat utan att hitta något billigt.
De jag hittade kostade dock 3.000 till 6.000:-/m2
Så om du har hittat för 2.000 , Köp det !

Vi valde att bara använda glaskakel som effekter istället.
Det blev hur läckert som helst.
 
Titanium! Har du någon bild på hur det blev i ert badrum?!

Vi skall faktiskt ha kaklet i vårt kök så det rör ju sig inte om så många m2, men 4.000 SEK/m2 känns ändå väl saftigt... Bland de "billigaste" som säljer glaskakel verkar Fired Earth vara (tror att det kostade runt 2.300 SEK/m2 där) och de brukar ju vara relativt dyra så det borde ju gå att hitta billigare också, eller?!
 
Bilder kommer så småningom !
Håller på att lägga upp lite bilder.
Om det bara kunde bli lite sämre väder så att man har ro att sitta inne vid datorn mer ;)
 
Har för mig att både Konradsson och Aqua Royal har för runt tusenlappen. Det hänger lite på vilken färg du tänkt dig.

Corona design är annars ett alternativt. Stort utbud och olika prisnivåer. Vårat hamnade på drygt 2000 kvm.

 
Finns 6mm glaskakel i VALFRI ncs kulör och valfria mått(ej mosaik) ex: 75x75 76x76 79x73 105x108 x132x179 787x390 för 1800kvm..... vanlig glas o ofärgat glas.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.