Vi har också valt bort kaklet.... :) Kommer dock vänta med att leta efter något tills huset kommit så vi kan köpa det med en gång och med rätt mått. Har inte bestämt oss för om vi skall ha kakel eller tapet + glasskiva. :)
 
Får man fråga vart i västnorrland ni bygger? Vem har ni som säljare? Bygger själv 2 mil söder om sundsvall. //Robert
 
A-M skrev:
Vi har också valt bort deras kakel och ska i dagarna iväg och leta det kakel vi vill ha. Eftersom ni också byggt i Västernorrland, var köpte ni kaklet?
Kommer aldrig ihåg vad Affären heter men den ligger på heffnersvägen. Kakel proffs?? Kakelcentrum?? Nått i den stilen
 
lindhaga skrev:
Får man fråga vart i västnorrland ni bygger? Vem har ni som säljare? Bygger själv 2 mil söder om sundsvall. //Robert
Vi har byggt på Alnö i Sundsvall. Vår säljare hette Jörgen Backlund.
Vart bygger du/ni? och vilket hus?
 
hej igen. Mycket fint ni har fått det saraochmagnus. Måste säa att bra smak det har ni jag älskar verkligen tapeten ni har ovanför soffan. vad heter den eller rättare sgat vad är det för märke.

Ha det Vera
 
Oj vilken svår fråga... Jag som brukar ha koll på det mesta... Köpte bara en rulle så jag nåterade inte vad den hette... Fanns på Fresks i Sundsvall. Men det finns ju så många snygga tapeter att välja mellan så det blir nog inga svårigheter för er.... :) Kul att du tycker att det var snyggt. Inte så många som sagt nått om det. Endera delen har vi en väldigt udda smak eller så är det ingen som tycker att det är nå speciellt...
Kul med lite feedback... Även negativ feedback är välkommen...:D
 
nya bilder huset 635.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


nya bilder huset 628.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


nya bilder huset 625.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


nya bilder huset 629.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


nya bilder huset 631.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • nya bilder huset 620.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
saraochmagnus skrev:
Vi har byggt på Alnö i Sundsvall. Vår säljare hette Jörgen Backlund.
Vart bygger du/ni? och vilket hus?
Vi bygger en Kalmar ute i Kvissleby! Leverans v36 så det är en bit kvar dit.
Har ni ngn mail eller så? släng iväg ett mail till mig på robert@lindhaga.com!

Mvh//Robert
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.