Hej,
Är det någon som nappat på K-Rauta's rea på DeWalt skruvdragaren DW907 (ord pris 1995, nu 1195) och Bosch sticksåg GST85PE (ord 1895, nu 1405)? Det borde väl vara prisvärt? Någon som testat skruvdragaren?

Se sid 4 här:
http://www.k-rauta.se/kundtidning/nr15/nr15.pdf
 
M
DW907 är en svagare variant av alla andra dewalts maskiner och ska nog betraktas mer som ett lätt kompliment än som en råstark 12voltare som man tänkt använda till tunga arbeten.

GST85PE låter däremot som ett bra pris som kan vara värt att slå till på.. tror att den ligger på ca 1600-1700:- i vanliga fall hos andra handlare iallafall
 
Jag har en DW907, och den fungerar riktigt bra till det jag använder den till (men lite mer kraft skulle möjligtvis inte sitta helt fel).
 
Nej, men däremot så har jag slagit till på en paketkärra och funderar jag på att slå till på lite hängrännor.
Någon som vet om -25% på K-Rauta är billigt eller dyrt i jämförelse med andra leverantörer?

/Jonas
 
Jonas_H skrev:
Nej, men däremot så har jag slagit till på en paketkärra och funderar jag på att slå till på lite hängrännor.
Någon som vet om -25% på K-Rauta är billigt eller dyrt i jämförelse med andra leverantörer?

/Jonas
Coop bygg är billiga på hängrännor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.