krukan skrev:
Imponerande att man lyckats ta alla foton utan att komma med själv, eller fotgrafen kanske bar rutig/randig/högblank kostym?
Fotografen har faktiskt gjort ett riktigt bra jobb. Väldigt bra ljussättning. Raktecknande vidvinkel, stativ och sjäv-/fjärrutlösare. Du ser kameran i vissa av bilderna.
 
Hjälp!!!! Jag blev sjösjuk!

Inte min smak men det finns säkert dom som gillar det. Kul och se i allafall...

mvh plexi
 
Inte alls min smak, men jag tycker det är väldigt kul att se någon som vågar tänka helt annorlunda och bryta mot alla svenska smakregler.

Stor TV i trappan? Och en lite udda öppning mellan trappan och vardagsrummet?

Klart coolt att asfaltera hela tomten (nej, skulle inte vara mitt val).

Utsidan av huset ser snyggt ut och det verkar vara rimligt välplanerade 130 kvadrat (källaren inräknad), så med lite inredningsjobb och med lite gräsmatta så kan det nog bli väldigt bra. Bra läge också.
 
Mikael_L
ordain skrev:
Oj, ja, det var rätt häftigt.

Eller ska man kanske slå till på Wenngarn slott, inklusive by?

[länk]
Jaha, får man det också för 4.850.000:- ?
 
Mikael_L
Andreas_Hansson skrev:
Ja det var inte i min stil.
Ägaren kanske är plattsättare?

[länk]
Lite fräsigt
Jaha, är det inte sålt än...?
OK, det priset och skellefteå är väl ingen lysande kombination ... :D

Det här huset och många andra häftiga har redan varit på tapeten i den här tråden:
http://www.byggahus.se/forum/arkitektritat-extern-design/74831-coola-hus-till-salu.html

Den tråden har tyvärr varit lite tyst ett tag nu, den var rätt underhållande. ;)
 
Mikael_L
Johan Gunverth skrev:
Fotografen har faktiskt gjort ett riktigt bra jobb. Väldigt bra ljussättning. Raktecknande vidvinkel, stativ och sjäv-/fjärrutlösare. Du ser kameran i vissa av bilderna.
Absolut, fotot är av toppklass.

Jag kan lätt tänka mig hur avskyvärt huset skulle tett sig med den vanliga mediokra bilkvaliten vi brukar få nöja oss med på mäklarnas sidor.

Sen om någon dristar sig till att spekulera lite på huset, skulle det vara roligt att få lite "insiderinfo" från kontakten med mäklaren,

Tjejen meddelade förövrigt att detta objekt även dykt upp på babyforum, så nå verkar det snart vara sverige-berömt ...
Och nej, hur jag än tjatade så gick hon inte med på att vi skulle köpa det ... :D
 
Hehe.. Det där var nog det absolut sista jag skulle flytta in även om jag fick det. Herregud...
 
Seriöst!!! Jag fick ont i huvudet av alla speglar bara jag tittar på bilderna. Tänk att bo där, man måste gå in i väggen hela tiden ;) Tur det inte är lika många speglar på toan.

Vist man får ha vilken smak man vill, men ingen mäklare i världen kan väll ändå hävda det höga priset bara för att man har kaklat alla ytor.

Men det kanske ingår en fönsterputtsare på heltid i priset?
 
Flera citerar med länkar som dör efter några veckor. I en tidigare tråd hävdades det att det var otillåtet att klistra in en bild, men det tror jag inte så länge man tydligt visar var den kommer ifrån. Då gör man ju bara reklam för mäklaren och varför skulle det vara otillåtet?

Ett litet exempel:
 
  • Bild 28.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu vill man bara se foton på dem som äger huset... Det var bland det värsta jag sett. Exklusivt förvisso, men helt missriktat. Det blir väl något porrproduktionsbolag som köper det... Tror faktiskt inte just den annonsen försvinner så snabbt!
 
Annonsen verkar vara borta - i alla fall är länken död.

Nån som bor i närheten och vet mer? :D

/fredrik
 
Synd att länken var död, jag tycker det lät fantastiskt på beskrivningen,

Ingen gräsmatta, men fyra garage, precis det hus jag söker verkar det som,

Tips på sökord ifall det ligger andra bilder på nätet ? Blev ju sjukt nyfiken...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.