Har någon någongång någonsin sett om det någonstans finns riktigt stora marktegelplattor (600x600 eller 600x300) att tillgå.
 
Betongplattor då? Ingen som vet? Snälla :(
 
Jönköpings kommun lade stora plattor. Tror att det var 600*600 eller 800*800 utanför Filmstaden. Ring och hör med tekniska kontoret där vetja. De lade ut dem med lastmaskin, så de är nog inte så smidiga, men snygga...
 
Jättefint tips, ska höra med dem.
 
Starka, kanske det var Nordform, har en platta som finns upp till 84x84 cm. Den är 120 tjock tror jag och väger en hel del. Men man kan ju låna en jumbomobil... :)
 
Jag fick svar från en mycket trevlig enhetschef i Jönköping. Plattorna där är från S:t Eriks.
 
Även från S:t Eriks fick jag ett trevligt bemötande, 60x60-plattorna därifrån väger 85kg. Nice!
 
Apprentice Apprentice skrev:
Jag fick svar från en mycket trevlig enhetschef i Jönköping. Plattorna där är från S:t Eriks.
Skulle precis säga det, jobbar på St Eriks
 
En 11 år gammal tråd... Dessutom har inte trådskaparen varit online i forumet sen 2012-05-06. Hoppas han inte har fastnat under en betongplatta.
 
useless useless skrev:
En 11 år gammal tråd... Dessutom har inte trådskaparen varit online i forumet sen 2012-05-06. Hoppas han inte har fastnat under en betongplatta.
Ja jag såg det en sekund efter jag kommenterat förstår inte varför du var tvungen att svara bara. Men vissa människor måste känna sig viktiga. Ha en trevlig dag
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.