Någon som har erfarenhet av detta företag?
 
Hej!

Jag har i dagarna fått hem min beställning från detta företag och jag kan varmt rekommendera en beställning.

Mycket trevliga och svarar snabbt på mail vid frågor.

Dessutom så får du varuprover hemskickade till dig utan några problem.

Jag hade fått en offert från ett lokalt företag här hemma på 16000:- för allt som behövdes för min badrumsrenovering.

Nu köpte jag allt från KakelonNet istället och då hamnade jag på 8300:- hemkört till dörren. ;D
 
Ja det var kanon rabatt typ 50% Svårt att hitta billigare någon annanstans. :) Hur mycket beställde du?
 
Jag köpte allt man behöver för att kakla ett badrum på 5 m2 golv och 17 m2 vägg, se nedan.


Kaklet gick på 100:-/m2 och klinkersen kostade 129:-/m2
Fix
Fog
Rörmanschetter
Fiberremsor
Golvvärme
Flytspackel
Tätskikt
Kakelkryss
Kakelverktyg
Silicon
Primer
 
Ja då var det inte mycket att klaga på. Synd bara att man köpt allt kakel & klinkers redan :( Annars hade man kanske kunnat fynda där sj :-/ Kan ju vara bra att veta till nästa gång. Eller för andra som ska köpa kakel & klinkers. ;)
 
oh ja, det stället verkar värt att kolla in! tack för tipset!  :)
 
Jag beställde ett varuprov i söndags och idag fick jag åka till Posten och hämta det... Kostade 50:- inkl. frakt, men det får man ju knappt fikabröd för nu för tiden, så det är ju inget att orda om ;D
 
När jag beställde varuprover så fick jag hem 7 olika plattor. Jag behövde inte betala något. ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.