Nu har vi gjort det också. 2800 pix på halvårsbasis från Folksam. Ganska mycket dyrare än vår gamla lägenhetsförsäkring i stan. Men smakar det så kostar det. ;)

mvh
David
 
Kan ge ett litet tips om försäkringsbolaget Aktsam, vilka jag nyss talade med. Ca 1700 kr/år ;D för villaförsäkring under byggtid. Då ingår dock inget lösöre.
 
Måste tillägga att det är Trygg-H. som är försäkringsgivare för Aktsam
 
Det lät billigt! Tack för tipset.
Hur stor byggyta, våningar bygger ni? Bygger ni garage?

mvh
David
 
Vi bygger enplans med garage i vinkel, boyta 165 byggyta ca 210 m2.
 
Tack, My!
Hmm...
Har ännu inte fått bekräftelsen från Folksam. Kan man byta till Aktsam om man ännu inte signat försäkringspapprena?

mvh
Snåla David
 
Jag har än så länge bara försäkrat bilar hos Aktsam, känner mej väldigt nöjd, det är inget tjafs när det händer nåt. någon som vet om deras villa-försäkringar är lika prisvärda? Att det är låga premier vet jag, men om det händer nåt, hur villiga är dom då??
 
Javisst kan du det...Vi har bytt under försäkringsperioden också och fått tillbaka pengar för tiden som är förskottsbetalat. :)

Jag tycker det är viktigt att du jämför försäkringarna noga...kanske skiljer det lite här och där som straffar sig..händer de nåt vill man ju inte stå där med skägget i brevlådan.. :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.