Jättefint och kul med egna idéer och lösningar istället för det traditionella. :)
 
Hej.
Mycket snyggt och personligt hus, gillade dom fina gångarna på framsidan av trall med singel runtom !
Vad har ni under trallbräderna?
Grattis til ett fint hus !
MVH Rikard.
 
Vad fint det var med de infällda skåpen!
 
Hej!
Undrar hur ni gjorde med tak och grund för den tillbyggda delen. Gick det bra att gjuta en platta mot krypgrundsbalken? När det gäller taket, fortsatte ni med samma undertak som innan (plast) eller la ni råspont o s v?
 
T
Jag undrar vad den snedlagda parketten heter?
 
Grymt fint!
 
tack till alla svar, tyvärr har jag inte varit här på ett tag då vi sålt huset..
Men självklart vill man hjälpa..
Den tillbyggda delen är gjord med betongplatta, helt ok å gjuta mot den befintliga balken, jag lade tunn frigolit emellan bara.
Taket på tillbyggnaden är råspont, ingen plast alltså.
ett råd till er som ska inreda, är att om ni har kopplat garage så instalera centraldammsugare det gjorde jag, det var inga problem att komma ner med röret på lämplig plats på undervåningen. Sen sitter enheten i garaget...d^_^b..
Nu är man byggnads sugen igen på nytt, dock blir det att jag gör allt själv från egen ritat till klart..
Har precis kollat kalla fakta om älvsbyhus......Korkad vd e min åsikt, synd om d drabbade familjerna, vi hade inga allvarliga problem, procentsatsen för dem som haft mycket prob e nog inte så hög, men självklart borde ä-byhus fixa det utan tjafs, synd...för oss har det varit helt ok....

Har ni frågor ang hus eller utförande så ställer jag gärna upp med vad jag kan..har byggt ca 100 villor i jobbet så man kan ju lite om det .
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.