Jag har köpt hus med bastu, dock ser dörren ut som sju svåra år. Tänkte sätta in en glasdörr istället.

Jag har hittat ett par på bastubutiken.se som passar i hålet. Det är ganska billiga dörrar jämfört med andra märken, någon som vet hur kvaliteten är på dessa dörrar???
 
RealElwood skrev:
Jag har köpt hus med bastu, dock ser dörren ut som sju svåra år. Tänkte sätta in en glasdörr istället.

Jag har hittat ett par på bastubutiken.se som passar i hålet. Det är ganska billiga dörrar jämfört med andra märken, någon som vet hur kvaliteten är på dessa dörrar???

Ingen aning men jag kan verkligen rekommendera Exactas dörrar. Går att köpa för vettiga priser från Sigro.se.

Mvh R
 
Jag köpte min bastudörr på K-Rauta... känner inte till bastubutiken.se
 
imported_Soren skrev:
Jag köpte min bastudörr på K-Rauta...
Samma här.
 
Fördelen med bastubutiken.se är att de är billigare än K-rauta och att du får den levererad hem till dörren ;-)
 
Vi har köpt vår glasdörr på bastubutiken och är nöjd med den.
 
Nu har jag iofs ingen aning vad du anser billigt, men jag köpte vår glasdörr (Harvia) på Silvan för ca 1600 och är nöjd.
 
K-rauta har samma grejer som Bastubutiken fast billigare. Iaf när det gäller Harvias dörrar.
 
raginaharjar skrev:
K-rauta har samma grejer som Bastubutiken fast billigare. Iaf när det gäller Harvias dörrar.
Det kanske är olika beroende på produkt, men nedan ett exempel (som jag kollat på)

Bastubutiken.se:
Bastudörr Harvia STG 7-19 PR Bronsglas - furukarm
1.995,00 kr inkl. moms
Artikel nr: D71901M Tillverkare: Harvia
Finns i lager: Ja

K-rauta:
BASTUDÖRR 7X19 BRONS HIA
Beskrivning:
D71901M HELGLAS RAK
Ord. pris 2 195,00:-
 
K-rautia brukar ha kampanjer på bastudörrar jag har köpt för 1695 vid olika tillfällen hämtar du själv så slipper du frakten
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.