Hej!

Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en snygg tv-bänk/sideboard.
Ca 2-2,5 meter kan den vara.
EK elr Valnöt.


Leter o leter men det verkar svårt att hitta den rätta!

Mvh Lojs
 
Jag tar och flyttar den här tråden från "Smålandsvillan" till "Inredning".
 
Har också varit på jakt efter en snygg bänk till tv och inte funnit det jag vill ha. Har nu bestämt att köpa 2 st horisontella skåp á c:a 90 cm breda på Ikea och sätta upp på väggen, alternativt capita benen. Helt plötsligt blev valet stort och jag har svårt att veta vilket utförande jag vill ha den i, antingen ek eller vit högblank lutar det åt. Som toppskiva har jag tänkt färgat glas eller en massiv ekskiva.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S69810106

Lycka till!
//Impossible
 
Så här blev vår, den är gjord av överskåp som öppnas uppåt men våra är monterade upp å ner så vi öppnar dem nedåt. Vi har inga ben för att få lättstädat.

/Lisa

Glömde säga att dörrarna är av glas ocg fjärrkontollerna funkar genom!
 
  • Tvbänk 003.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Snyggt Lisa ,, vart köpte ni dom?
 
Oj, jag tog för givet att man förstod att det var IKEAs skåp vi använt! Sorry! Det är tre st överskåp och på sidor och topp är det täcksidor.

/FlitigaLisa
 
Häckar du i Sthlmsområdet till helgen, så kan jag ju tipsa om mycket intressanta Tv-bänkar på Älvsjömässan som håller på i veckan.
 
Vi hittade på en rätt ok BoConcept. Går att kombinera nästan som man vill. Vi satte glaslucka i mitten och blandade lådor i vitt och valnöt. Delar av sortimentet från Bo Concept finns även på Mio, vet dock inte om denna bänk finns där. Den är ju inte över 2 m men kan kanske funka ändå!?

http://www.boconcept.se/default.aspx?id=75215&ImageID=446

/Per
 
FlitigaLisa skrev:
Så här blev vår, den är gjord av överskåp som öppnas uppåt men våra är monterade upp å ner så vi öppnar dem nedåt. Vi har inga ben för att få lättstädat.

/Lisa

Glömde säga att dörrarna är av glas ocg fjärrkontollerna funkar genom!
Fråga? Är det "Rubrik" som är dörrarna?
Såg jätte snyggt ut och blev sugen på att göra en liknande variant.

mvh Patrik
 
Visst är det Rubrik i vitt glas!

/FlitigaLisa
 
FlitigaLisa: Vad är det för väggdekoration bakom tv:n? Något ni målat själv eller någon dekor ni köpt färdig?
 
Blomslingorna är utklippta ur samma tapet som sitter på fondväggen (syns inte på bilden men det är blomslingor på den i svart-i-svart). Tanken var att slingorna skulle fortsätta ut från tapeten, lite pilligt men blev bra!

/FlitigaLisa
 
FlitigaLisa skrev:
Blomslingorna är utklippta ur samma tapet som sitter på fondväggen (syns inte på bilden men det är blomslingor på den i svart-i-svart). Tanken var att slingorna skulle fortsätta ut från tapeten, lite pilligt men blev bra!

/FlitigaLisa
Aha!! Fiffigt!
Bild från ett hus som är till salu... Också snyggt!
http://www.maklarhuset.se/Images/Objekt/900/3GSBM6LCT80VPNAI.jpg
 
Mio har också en som heter Bob (2.2 meter bred i valnöt, med vit eller svart lucka)
 
Vår lösning med IKEAs Bestå. 240cm klockren tv-bänk för 1200kr.
 
  • tvbänk.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.