Är det någon som målat eller tapetserat sitt sovrum i grönt eller gult och möjligtvis skulle vilja lägga upp lite bilder? Har nämligen lite svårt att bestämma mig vad jag vill ha..
 
Har tyvärr inga bilder, men jag har tapetserat med en mild, grön tapet. Detta för att den gröna färgen är lugnande och läkande, vilket ska göra sömnen bättre.
Gult skulle jag inte välja i ett sovrum eftersom gult är en uppiggande färg som gör sig bäst i sociala sammanhang ( har själv en gräddig variant i matdelen i köket). Många har svårt att komma till ro i gula sovrum, har tom en nära släkting som inte kan ha gula detaljer i sängkläderna.

Hoppas att du får fler svar m bilder!
 
Tack för ditt svar jag jag hoppas på lite fina bilder av folks sovrum men det verkar inte som om dom vill dela med sig:(
 
Tänk va olika det kan vara! Vi har en randig tapet i sovrummet i två olika gula nyanser och både jag själv och min sambo tycker jättemycket om den............(Katterna och hundarna med för den delen)

Gult och grönt är jättefina färger tycker jag, och särskilt den gula färgen ger mig energi, fast då utan att göra mig så speedad att jag inte kan somna.......:)..............
 
  • HPIM0440.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.