Hej

Vi funderar på att bygga ut vårt 20-talshus i Huddinge.
Sitter och sneglar på byggatill.se och stockholms byggbrigad (www.sbb.nu).
Någon som har erfarenheter av någon av dessa?
Andra tips?

mvh

/Daniel
 
Hej Daniel,

Jag har också funderat på byggatill.se (bland annat) men hittils har inte hittat någon som har erfarenhet av firman. Varför blev du just intresserad av dessa 2? Är det för enkelhetens skull?.....skulle vilja veta om du har hittat ytterligare information, eller vad du har kom fram till. Vi också bor i Huddinge, äger en 30-tals villa och skall byggatill snart.

Hälsningar

Charles
 
Här är en till som snart kommer börja bygga till huset. Är det någon som har erfarenhet av byggatill.se eller Stockholms byggbrigad?

/Fredrik
 
Hej!

Vi ska göra en utbyggnad på vårt hus och jag kontaktade därför byggatill.se för att se vad de skulle kunna erbjuda oss.

Tyvärr visade det sig inte lönsamt att anlita dem för oss. Vår tillbyggnad (30kvm) ansåg de vara alldeles för liten för att bli lönsam. Så vi har vänt oss till en lokal snickare istället.

Så det enda råd jag kan ge är att ifall du enbart planerar en "mindre" tillbyggnad så är inte byggatill.se rätt leverantör.
 
Hej jag också funderar att bygga ut 30-40m, vi har ett jätte fint nyrenoverad trädhus. Hur mycket kan det kosta?? Vi bor på Ignarö (Gustavsberg). Dario
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.