Jag vet att det finns ett svenskt företag som säljer polska fönster direkt från fabrik, via nätet till privat person
Är det någon som känner till företaget namn????
 
Är det någon som har historik på importerade fönster från Polen? Är det prisvärt? Det verkar vara en djungel att leta efter fönster....
 
Under tidigare rubrik "PVC-fönster ???" finns de flesta polska tillverkarna listade och en beskrivning av hur fönsterdjungeln tycks fungera just nu.

Läs denna länk.
 
Stephan B: Är du nöjd med varorna från Polenshopping?
 
Tessis80 skrev:
Stephan B: Är du nöjd med varorna från Polenshopping?
Absolut. Både finish och servicen har varit toppen! :)
 
Tessis80 skrev:
[länk]

finns i Trollhättan, vet inte vad dom har för priser tyvärr...
Någon som har erfarenheter av fönster från Eurostyle? Har fått offert från dem som ser riktigt bra ut. Bra information på deras hemsida verkar det vara - och bra service. Veka + Press Glas kör dem med. Vet inte om de har egen fabrik i polen, men misstänker att det inte är så - beställer från någon av de stora fabrikerna.

/Christer
 
lite off topic kanske, men om man klickar på "erbjudande" på deras hemsida så dyker det upp en bild på en galant dam . Hmm.... kanske man skulle lägga en beställning hos eurostyle :)
 
Snailman
christer.gustavsson skrev:
Någon som har erfarenheter av fönster från Eurostyle? Har fått offert från dem som ser riktigt bra ut. Bra information på deras hemsida verkar det vara - och bra service. Veka + Press Glas kör dem med. Vet inte om de har egen fabrik i polen, men misstänker att det inte är så - beställer från någon av de stora fabrikerna.

/Christer
Profilen verkar vara en 5 kammars som borde duga åt mig, får nog ta och begära en offert även därifrån när det är dags.
 
lordi skrev:
lite off topic kanske, men om man klickar på "erbjudande" på deras hemsida så dyker det upp en bild på en galant dam . Hmm.... kanske man skulle lägga en beställning hos eurostyle :)
Damen i fråga, verkar mycket trevlig även i telefon - men jag undrar över företaget. Eurostyle är ett handelsbolag som bildades 2007-03, borde vara någon som handlat av dem. Jag tänker köpa fönster i två omgångar och vill ju gärna att företaget man handlar av blir kvar några år även i ekonomiskt bistra tider :)

/Christer
 
O
Hej jag har en bra kontakt med fönster samt säkerhetsdörrar från polen om det låter intressant fortfarande.
mvh
 
Det är väl alltid intressant. Vad menar du med bra kontakt? Har du handlat fönster där själv?
 
O
Marlen Eskilsson skrev:
Det är väl alltid intressant. Vad menar du med bra kontakt? Har du handlat fönster där själv?
Det är en kvinna som importerar det från Polen men det är verkligen bra kvalité. En nära vän till mig har handlat från henne och hon är verkligen nöjd och glad. Fönster och dörrar är något man behöver byta så det är viktigt med bra kvalité.
 
Skulle själv inte lita på någon som inte har tillfört något på forumet förutom reklam. Så tänk efter innan ni försöker handla av okända email adresser.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.