R
FredrikR FredrikR skrev:
Läser ni igenom hela trådar innan ni svarar på ett inlägg??
Självklart! Kan du berätta vad som hände mellan inlägg 887-912? Du har 1minut på dig..
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Självklart! Kan du berätta vad som hände mellan inlägg 887-912? Du har 1minut på dig..
Om säljaren besiktat har köparen fullgjort sin undersökningsplikt och handpenningen korrelerar mot servitutet för tiden det tar att resa till besiktning?
 
FredrikR FredrikR skrev:
Läser ni igenom hela trådar innan ni svarar på ett inlägg??
Nej, jag läser bara mina egna inlägg och svarar på dom. Är ju enda sättet att få medhåll.
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Nej, jag läser bara mina egna inlägg och svarar på dom. Är ju enda sättet att få medhåll.
Exakt! Precis så är det.
 
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Hur många gånger var det man skulle diskutera samma sak?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Om säljaren besiktat har köparen fullgjort sin undersökningsplikt och handpenningen korrelerar mot servitutet för tiden det tar att resa till besiktning?
Man bör val bli hämtad till besiktningen i en Elbil av säljaren till o börja med!
Sedan ska säljaren gifta sig med besiktningsmannen innan protokoll får föras och slutanförandet får inte ske för än inflyttning, lite så bör det väl bli..
 
Redigerat:
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R
P Pin skrev:
Hur många gånger var det man skulle diskutera samma sak?
42
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Om säljaren besiktat har köparen fullgjort sin undersökningsplikt och handpenningen korrelerar mot servitutet för tiden det tar att resa till besiktning?
Va måste säljaren besikta köparen❓
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Självklart! Kan du berätta vad som hände mellan inlägg 887-912? Du har 1minut på dig..
Visst. Jag drack långburk
 
  • Haha
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Exakt! Precis så är det.
Ja fast alla som säger emot har ändå fel eller kastar paj
 
R
N Niq skrev:
Va måste säljaren besikta köparen❓
Alltid provkörning anser inte du det?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Alltid provkörning anser inte du det?
Bara dom betalar och inte krånglar med besiktningar så behövs det väl inte något mer
 
R
N Niq skrev:
Bara dom betalar och inte krånglar med besiktningar så behövs det väl inte något mer
Det kanske svider till lite men man får ju se det det med att man inte får huset annars..
Kommer aldrig mer o köpa hus utan det blir bara att bygga och sälja för min del😂
 
Redigerat:
Keiller Keiller skrev:
Nej, jag läser bara mina egna inlägg och svarar på dom. Är ju enda sättet att få medhåll.
Man kan ju citera sig själv, det är bra. Det går också bra att ge sig själv Bästa Svaret om du är trådstartare, smäller lite högre än vanligt simpelt medhåll. Däremot kan du inte gilla dina egna inlägg, det tycker jag är dåligt.
 
R
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Man kan ju citera sig själv, det är bra. Det går också bra att ge sig själv Bästa Svaret om du är trådstartare, smäller lite högre än vanligt simpelt medhåll. Däremot kan du inte gilla dina egna inlägg, det tycker jag är dåligt.
Du är bra självgod du😉
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.