nikasp
Hej! Materialare i grabbens hockeylag och förrådet vi fått har en rejält sliten matta vid entrén. Inte limmad och folk har efter det här gått bananas med silvertejp… hur kan jag budgetfixa detta. Tänker att jag köper en stor stuvbit på 1x2 meter och ”fäller in” men vill inte ens lägga dyra pengar på lim helst. Tacksam för tips. Det ligger plankgolv under.

Vi ska ha förrådet fram till våren och sedan får vi ett annat så vill inte göra något som kostar särskilt mycket.

Sliten matta vid entredörr, lappad med tejp, omgiven av röda och blå väggar, röd stol, brandsläckare och svarta plattor på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ett hockeyförråd med klubbor i ställ, kläder och utrustning hängda på väggar, samt en sliten matta på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
nikasp nikasp skrev:
Hej! Materialare i grabbens hockeylag och förrådet vi fått har en rejält sliten matta vid entrén. Inte limmad och folk har efter det här gått bananas med silvertejp… hur kan jag budgetfixa detta. Tänker att jag köper en stor stuvbit på 1x2 meter och ”fäller in” men vill inte ens lägga dyra pengar på lim helst. Tacksam för tips. Det ligger plankgolv under.

Vi ska ha förrådet fram till våren och sedan får vi ett annat så vill inte göra något som kostar särskilt mycket.

[bild]
Ordning och reda!

En större dörrmatta av valfri sort. Som senare kan följa med till nya förrådet?
 
Budgetvariant av lösningen ovan: Flytta befintlig dörrmatta så silvertejpen inte syns!
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
nikasp
Den lilla mattan är första fulfixen, skruvad i golvet. Jag ser nålfiltsmatta på 200 cm bredd för 135 kr per meter. Blir nog något sådant och dubbelhäftande mattejp om ingen har någon patentare. Stora dörrmattor kostar lätt 1000 spänn eller mer så vill inte lägga de pengarna då vi flyttar vidare till våren.
 
nikasp nikasp skrev:
dubbelhäftande mattejp
eller glidskydd avsett för mattor
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.