Nä, hörni snorungar! Verkar vara näst äldst i tråden än så länge (@yonna klår mig) . Ska jag köpa hem nåt från glasbanken till helgen?😀
Har hälsosamt precis under 1000 inlägg. Har fått mycket hjälp och tips från BH så det blir förmodligen minst 21 år till! Byggt eget garage och friggebod samt gjort en utbyggnad av huset (som vi lejde bort) under den här tiden.
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
16år i tråden och ungefär det dubbla som hemma-snickare.
Har sen jag reggade mig på BH byggt till kåken med nytt vardagsrum och sovrum samt ett ordentligt fristående uterum på permanentboendet och panelat om en annan kåk samt gjort en Attefallstillbyggnad med toa/dusch åt min mor.
 
Redigerat:
21 år jag... Jösses tridde ej så länge 😛

Köpte då skelett hus i Stora Beddinge.

Tips och sen stämning å la 500.000 sen vann jag golvvärme kit. 👍
 
22 år (och medlem före yonna!).
Det är heller inte hela sanningen då jag var medlem i det tidigare byggahus-forumet men den profilen försvann så jag fick återregistrera mig i juni 2002.
 
  • Gilla
Cruzze
  • Laddar…
17 år har jag visst varit medlem. Plus några år innan när jag inte var registrerad. Första egna tråden är från 2007.
 
  • Gilla
Cruzze och 1 till
  • Laddar…
19 år här.

Kollade även vad min första skapade tråd handlade om.

Bygga badrum i källaren. Tror ni det har blivit något badrum i källaren? Nä, inte alls. Det står fortfarande på agendan.
 
Ja ja, man fick vara på topp en stund i alla fall, som sonen som var topp 500 i spelet Overwatch, gick och slängde i sig en macka och var topp 50000 är han kom tillbaka efter typ 20 minuter.
 
  • Haha
Cruzze
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.