J
Hej
Jag är ute efter en Epoxyfog som är vattentätt och starkt som f*n.
Jag har googlat på efter och hittat i forumet Litokol Starlike fogmassa eller Ardex WA men hittar inte dom i butikerna.
Vilken fabrikat kan nån av er rekkomendera eller var kan man köpa de ovannämnda?

 
Vad ska du foga/täta?
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
J
S Stefan1972 skrev:
Vad ska du foga/täta?
Jag ska foga mellan klinkers på badrumsgolvet
 
J Jens33 skrev:
Jag ska foga mellan klinkers på badrumsgolvet
Varför ska du använda dig av epoxy?
Jag fogar med epoxy ibland men bara gerade hörn. Väldigt sällan hela ytor. Finns lixom ingen anledning då det finns fantastiska produkter som skyddar fogen.
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
J
F Fjonken skrev:
Varför ska du använda dig av epoxy?
Jag fogar med epoxy ibland men bara gerade hörn. Väldigt sällan hela ytor. Finns lixom ingen anledning då det finns fantastiska produkter som skyddar fogen.
Vaddå för produkter som kan skydda/vattentäta fogen?
 
J Jens33 skrev:
Hej
Jag är ute efter en Epoxyfog som är vattentätt och starkt som f*n.
Jag har googlat på efter och hittat i forumet Litokol Starlike fogmassa eller Ardex WA men hittar inte dom i butikerna.
Vilken fabrikat kan nån av er rekkomendera eller var kan man köpa de ovannämnda?

Varför? Vad är syftet?
 
J
F Fjonken skrev:
Varför ska du använda dig av epoxy?
Jag fogar med epoxy ibland men bara gerade hörn. Väldigt sällan hela ytor. Finns lixom ingen anledning då det finns fantastiska produkter som skyddar fogen.
Kan du ge mig tips om en eller två av dom fantastiska produkterna för fogskydd? Syftet är att vattentäta fogen om det går och om det inte går byta ut fogen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.