Vad är etiskt med skjutandet?
 
  • Haha
cpalm
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Vad är etiskt med skjutandet?
Man skulle ju med lite vilja kunna tänka sig att det ska stå "etniskt"🤔
Men om inte viljan finns så...
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
galento
Naturligvis ska det vara etniskt , det var det GW sa i intervjun med Malou.
 
Lite uppdatering.
Denna gång skjöt de inte i huset bredvid, utan i min särbos port.
Särbon lyssnade på bok i hörlurar och hade inte hört smällarna, hon var påväg ut med hunden vi 10 när polisen knackade på.
De fick inte gå ut, inte fören 2 på natten släppte de avspärrningarna, då stod hunden med benen i kors.
Jag var där i kväll, rutorna var bytta och det värsta glaset uppsopat, men det glittrade av glas på golvet i hela entren, mest på mattorna.
Så jag fick skaka mattorna och sopa innan jag kunde gå ut med hunden, annars hade det legat kvar till måndag då det är trapphus städning.

Tidigare tomten som de jagat i andra huset har flyttat frivilligt, så nu är det tydligen nån ny langare i särbons hus de vill skrämma eller ha ihjäl.
 
  • Ledsen
  • Gilla
klaskarlsson och 5 till
  • Laddar…
4774
Isakare Isakare skrev:
Lite uppdatering.
Denna gång skjöt de inte i huset bredvid, utan i min särbos port.
Särbon lyssnade på bok i hörlurar och hade inte hört smällarna, hon var påväg ut med hunden vi 10 när polisen knackade på.
De fick inte gå ut, inte fören 2 på natten släppte de avspärrningarna, då stod hunden med benen i kors.
Jag var där i kväll, rutorna var bytta och det värsta glaset uppsopat, men det glittrade av glas på golvet i hela entren, mest på mattorna.
Så jag fick skaka mattorna och sopa innan jag kunde gå ut med hunden, annars hade det legat kvar till måndag då det är trapphus städning.

Tidigare tomten som de jagat i andra huset har flyttat frivilligt, så nu är det tydligen nån ny langare i särbons hus de vill skrämma eller ha ihjäl.
Om det är lugnare hos dig där du bor så vore det kanske bra om din särbo fick bo hos dig ett tag?
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Om det är lugnare hos dig där du bor så vore det kanske bra om din särbo fick bo hos dig ett tag?
Tanken är god, men hon vill inte bo hos mig, och inte jag hos henne, därför vi är skilda sen många år tillbaka. Särbo är kanske fel ord att använda, vi är vänner.
Knepigt vad man ska säga. Kompis, då blir uppfattningen en kille om man är kille själv, samma med vän.
Tjejkompis, då blir det KK.
Får skriva FD Fru hädan efter.

Jo, FD Fru drömde om skjutningar i natt efter hon lyckats somna, då hon är multisjuk och har problem nog ändå, skulle det nog inte vara dumt o bo på ett lugnare ställe.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Isakare Isakare skrev:
Tanken är god, men hon vill inte bo hos mig, och inte jag hos henne, därför vi är skilda sen många år tillbaka. Särbo är kanske fel ord att använda, vi är vänner.
Knepigt vad man ska säga. Kompis, då blir uppfattningen en kille om man är kille själv, samma med vän.
Tjejkompis, då blir det KK.
Får skriva FD Fru hädan efter.

Jo, FD Fru drömde om skjutningar i natt efter hon lyckats somna, då hon är multisjuk och har problem nog ändå, skulle det nog inte vara dumt o bo på ett lugnare ställ
Isakare Isakare skrev:
Tanken är god, men hon vill inte bo hos mig, och inte jag hos henne, därför vi är skilda sen många år tillbaka. Särbo är kanske fel ord att använda, vi är vänner.
Knepigt vad man ska säga. Kompis, då blir uppfattningen en kille om man är kille själv, samma med vän.
Tjejkompis, då blir det KK.
Får skriva FD Fru hädan efter.

Jo, FD Fru drömde om skjutningar i natt efter hon lyckats somna, då hon är multisjuk och har problem nog ändå, skulle det nog inte vara dumt o bo på ett lugnare ställe.
Jag har många killvänner, min närmaste vän är kille men just vänner. Tycker det är helt naturligt att ha vänner av båda könen och alla andra varianter av människor eller vad de nu själva ser sig som 😄. Så jag tycker att du kan skriva vän , tjejkompis eller vad som känns mest bekvämt för dig.

Måste verkligen vara en mardröm att bo där. Tycker verkligen synd om henne och övriga laglydiga grannar där.
 
  • Gilla
Isakare och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.