Hemingway Hemingway skrev:
Vad kostade för er som köpte av enklakontrollplaner? Jag har fyllt i all min info men vill inte klicka på "klar och betala" innan jag vet priset.
Kontrolldirekt körde vi på, där kan man se priserna på deras sida. Kommunen godtog den direkt och snabbt gick det.
 
  • Gilla
Hemingway
  • Laddar…
Hemingway Hemingway skrev:
Inte jag heller, så jag köpte inte, men fick då inte heller se ett pris. Såklart kan jag maila dem, men tänkte att det kunde gå att få ett snabbare svar här.
Det verkar som att enklakontrollplaner.se gjort om deras sida och jag fyllde bara i ett formulär och kontrollplanen skickades nu till mig direkt utan kostnad. Skärmbild av en hemsida med texten "Kontrollplan till ditt byggprojekt? 0:-", "Fyll i ett enkelt formulär och kontrollplanen skickas direkt till dig inom några sekunder!", och webbmeny med länkar.
 
Låter nästan för bra för att vara sant. Vad får dom ut av detta?
 
Ingen aning, fråga dom vettja. Det var ganska bra för mig som skulle ha en kontrollplan för min tillbyggnad.
 
Fyllde i deras formulär men sedan hände inget.
 
Hemingway Hemingway skrev:
Fyllde i deras formulär men sedan hände inget.
Samma sak hände mig först med men när jag klickade i nån ruta för villkor så kom de upp en ruta med typ "få din kontrollplan här"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.