Jag söker efter någon tillverkare som har en toastol i retrostil med utkastet i botten som det brukar vara. Någon som har några tips? :)
 
kanske ska förtydliga med att säga att www.ifo.se, www.gustavsberg.se etc bara har vanliga (tråkiga?) wc stolar. Jag har letat efter någon i gammal fransk stil eller något som sticker ut iaf och inte ser sådär "vanlig" ut...
 
:D den var kul... :)

Inte riktigt så jag menade... I sommarstuga har jag en gammal gustavsberg med flip/flop spak i sidan, inte jätte-gammal, men 60-tal kanske. Det man ser på film, kedja från taket kanske också kunde vara kul, iaf. inte kantig och "modernt ful". Är jag ensam om denna udda böjelse? :surprised:
 
Jag har kollat in alla stolar (knäppt ämne detta :D), men hittar inte den modell du tipsade om. Vad heter den?
 
Fan va cool !!! :cool:

Nu börjar det likna nåt! Varför ha en likadan som alla andra när man kan ha ett konstverk ;)

Ja, den kan jag absolut tänka mig!

Fler förslag?
 
T
matosov skrev:
Har du kollat [länk] klicka på vatten osv.
Dom har bara samma toalett som Classic av Damixa fast dubbelt så dyr!
 
Hej hopp. Jag har en toastol till dig kanske... En Twyfords unitas från -60 talet nån gång är jag ganska säker på.... Den är "NY" eller oanvänd eller vad man ska säga. Har stått på en loge sen -60 nån gång. med lite papper runt och det står kvar i den trälår som den transporterades i och är dammig men men... kan det vara nånting kanske ?? Kan skicka bild om det är nått som faller herrn i smaken :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.