Vi är i färd med att välja badrumsinredning till vår nybyggnation och har fallit för tapwells sortiment. Hur står sig kvalitén? Vi har hakat upp oss på skrivelsen i skötselinstruktionen, där det framgår att Tapwells produkter endast skall rengöras med ljummet vatten och tvållösning. Vi har enskilt vatten och relativt hög kalkhalt vilket gör att ättiksprit är basen när badrum skall rengöras. Vad är den samlade upplevelsen från er som har Tapwell produkter monterade i era badrum? Hit me!

Jag bifogar Tapwells råd gällande rengöring.
 
  • Rengöringsinstruktioner från Tapwell som ger råd om att undvika basiska, sura kalklösande eller slipande rengöringsmedel för att sköta om deras produkter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Fredandel
  • Laddar…
Mats-S
Har Tapwell i köket, mycket nöjd med både produkten och deras kundtjänst. Fick snabbt och bra hjälp när jag behövde ändra till längre anslutningsrör på kranen, dom skickade dom direkt gratis med posten 👍
 
  • Gilla
Fredandel
  • Laddar…
Mats-S Mats-S skrev:
Har Tapwell i köket, mycket nöjd med både produkten och deras kundtjänst. Fick snabbt och bra hjälp när jag behövde ändra till längre anslutningsrör på kranen, dom skickade dom direkt gratis med posten 👍
Tack för inspel, hur står sig ytbehandlingen på er tapwell produkt? Hur länge har den suttit?
 
  • Gilla
Fredandel
  • Laddar…
Mats-S
J Jojak91 skrev:
Tack för inspel, hur står sig ytbehandlingen på er tapwell produkt? Hur länge har den suttit?
Har suttit sedan 2019, absolut inga defekter på ytan, ser ut som den gjorde när den var ny, ingen skillnad :)
 
  • Gilla
Jojak91
  • Laddar…
Responsen var liten gällande Tapwells produkter, för att tråden skall bli något mer matnyttig så efter att ha diskuterat med folk i vvs branschen samt att Tapwells ”friskrivning” gällande rengöring avskräckte oss så valde vi att gå vidare med ett annat märke.
 
  • Gilla
Fredandel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.