T Thomas_Blekinge skrev:
OK, om ni Àr sÄ nöjda dÄ ska jag starta och sÀlja byggplaner.
Don't quit your day job... 😉😂
 
E elmont skrev:
Och den "apparaten" gÄr vÀl inte under elföreskrifterna, möjligen nÄtt maskindirektiv (men dom har jag ingen som helst koll pÄ).
Inte en sportmössa att maskindirektivet Àr tillÀmpligt
 
Inte starkström, men fotocellen som kabeln Àr kopplad till fungerade inte, fotocellsförstÀrkaren brÀnd.
NÀrbild pÄ en WAGO 221 trÄdförbindare med tvÄ svarta kablar anslutna, placerad pÄ en grön yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
GK100 och 14 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Inte starkström, men fotocellen som kabeln Àr kopplad till fungerade inte, fotocellsförstÀrkaren brÀnd.
[bild]
Är det din favoritkollega som varit i farten?
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
P Picea skrev:
Finns ocksĂ„ spĂ„r av husdjur som icke hör hemma i restauranger. Men kanske Ă€r det ok i ”restauranger”
.
OT iofs, men husdjur Àr inte genrellt bannlysta frÄn restauranger det finns gott om restauranger (riktiga sÄdana) som tar emot hundar tex - mycket trevligt tycker jag som hundÀgare.
 
  • Älska
Alfredo
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas skrev:
Är det din favoritkollega som varit i farten?
NÀ, inte denna gÄng.
Kunden sa bara att "nÄn annan" reparerat kablarna, men inte fÄtt det att fungera.

SjÀlv löder jag kablarna och anvÀnder krympslang med lim, ofta utsatt miljö dÀr det bör vara 100% tÀt.
 
  • Gilla
MagHam och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
....SjÀlv löder jag kablarna och anvÀnder krympslang med lim, ofta utsatt miljö dÀr det bör vara 100% tÀt.
GuldstjÀrna pÄ den ⭐
En korrekt utförd lödning Àr en mycket pÄlitlig förbindelsemetod.
 
  • Gilla
Immobil och 1 till
  • Laddar…
M MagHam skrev:
En korrekt utförd lödning Àr en mycket pÄlitlig förbindelsemetod
Jag tror att Wagon som startade denna deldiskussion ocksĂ„ gav pĂ„litlig förbindelse. đŸ˜±
 
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.