Inför försäljning kommer vi inte undan behovet av att täcka dessa rör på ett snyggt sätt. Det jag hittat är rörskal eller vad det kallas, det är ju enorma mängder man behöver köpa för stora summor. Finns det någon som har tips på något enkelt sätt till en billig penning hur vi istället kan göra?
Ska tilläggas att jag inte kollat med vvs-firma om de går att köpa mindre mängd rörskal, vill kolla först vad ni har för ideer.
 
  • Silverfärgade rör under taket i ett rum, delvis täckta med vad som ser ut att vara aluminiumfolie eller ett liknande material.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sitter det i ett pannrum alt tvättstuga så hade jag lämnat det. Vill du bara att de ska bli vita så hade jag målat dem du har.
 
I InsidersUnited skrev:
Sitter det i ett pannrum alt tvättstuga så hade jag lämnat det. Vill du bara att de ska bli vita så hade jag målat dem du har
I InsidersUnited skrev:
Sitter det i ett pannrum alt tvättstuga så hade jag lämnat det. Vill du bara att de ska bli vita så hade jag målat dem du har.
Ja det kanske är så enkelt som att måla dem är bäst. De är i ett inrett rum så det behöver åtgärdas 😊
 
Karl-Ove Qvarfordt Karl-Ove Qvarfordt skrev:
Rörskålar finns på jula.
Det sitter redan "rörskålar" på rören.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.