Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (93%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
Ser jag ut som en mäklare, eller ...


Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (23%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 38 andra personer (86%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
  • Gilla
karin_sv
  • Laddar…
S
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer (33%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
J
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 365 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
R
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 556 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 036 andra personer (92%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
  • Gilla
karin_sv
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 206 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
  • Gilla
karin_sv
  • Laddar…
kulle
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 210 andra personer (12%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
😂
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 647 andra personer (32%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
Kan inte påstå att jag är nöjd med det resultatet.
 
UlrikaSpg UlrikaSpg skrev:
Ser jag ut som en mäklare, eller ...


Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (23%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
Nej det gör du inte.
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 649 andra personer (32%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"
 
Patrik440
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 66 andra personer (3%) som har gjort quizet "Vad kan du om huspriser?"

Gick ungefär som förväntat..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.