En brun och vit hund sitter på ett golv och en matta med liknande färger, bredvid ett matbord och stolar. Text ovanför berättar om ett besök hos en vän.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Maria T och 7 till
  • Laddar…
4774
j.f.s j.f.s skrev:
[bild]
Det var länge sedan jag skrattade så mycket 😃. Tack 🌺
 
A anis16 skrev:
PHY-lagret är väll radio i båda fallen, SMS går väll över SS7 protokollet i MAC-lagret om jag minns rätt.
Nä. Principen är väl att den relativa energin i fluxkondenstatorerna produceras av den modala interaktionen mellan magnetisk reluktans och kapacitiv direktans och hanteras av lågnivåstacken i chipsetet?
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Dilato och 5 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Principen är väl att den relativa energin i fluxkondenstatorerna
Nej det är så 80-tal. Numera kör man warpdrift direktkopplat. Har du helt missat den gröna omställningen? 😡 Tänker du alls på dina barn och barnbarn? 😡 Egoist! 😡
 
  • Haha
Dilato och 5 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Journalisten gjorde en liten blunder i sin beskrivning men den var ju inte dummare än Anis egna påstående om att en mobil inte har en antenn.
En antenn är en pinne som sticker upp från mobilen. Det var längesen jag hade en sån på min telefon. Har du en telefon från 90-talet?
 
  • Gilla
BengtH
  • Laddar…
jarlh jarlh skrev:
Jag kopplar mobilen med sladd till ADSL-modemet, för att via kopparkabeln koppla mig till internet. Gör inte alla så?
Jag har kört en USB dongel för trådat nät på min telefon. När man ska tanka över massor av musik så går det fortare och stabilare.
 
  • Gilla
jarlh
  • Laddar…
panodil panodil skrev:
En antenn är en pinne som sticker upp från mobilen. Det var längesen jag hade en sån på min telefon. Har du en telefon från 90-talet?
Pinnen är en sorts antenn. Jag har antenn i min mobil. Flera stycken faktiskt, men de ser inte ut som gamla pinnarna utan är moderna varianter.

(Ursäkta avsaknaden av humor)
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Unikt namn
panodil panodil skrev:
En antenn är en pinne som sticker upp från mobilen. Det var längesen jag hade en sån på min telefon. Har du en telefon från 90-talet?
Nuförtiden sitter antennen i örat. Du måste hänga med i matchen.
Två personer har varsin gammal elektronisk antenn i respektive öra som visas sida vid sida för jämförelse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
PärreC och 19 till
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Ursäkta avsaknaden av humor
Nej. Det blir nej på det.
 
  • Älska
  • Haha
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej det är så 80-tal. Numera kör man warpdrift direktkopplat. Har du helt missat den gröna omställningen? 😡 Tänker du alls på dina barn och barnbarn? 😡 Egoist! 😡
Månne antimateriakärnan i en warpmotor behöver mer eller mindre än dom1.2 giggawatt som Fluxkapasitatorn behöver? Så det är tveksamt om det verkligen är miljövänligare.
 
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Månne antimateriakärnan i en warpmotor behöver mer eller mindre än dom1.2 giggawatt som Fluxkapasitatorn behöver? Så det är tveksamt om det verkligen är miljövänligare.
Det är jag verkligen inte.
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Det är jag verkligen inte.
Du är inte det minsta tveksam i den här frågan❓
 
N Niq skrev:
Du är inte det minsta tveksam i den här frågan❓
Tveksamt...
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Dubbla bilder av en dusch med flera vattenstrålar från olika håll. Kommentar nedan säger "imagine sitting down and crying in this shower".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
M
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
[bild]
Funkar bra, den här annonsgrejen!
Hade varit ännu roligare om det kommit upp en annons för klåpare, men de verkar inte behöva annonsera de får uppenbarligen jobb ändå!
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.