Hej!

Jag har en ganska gammal platt-tv som jag vill undersöka möjligheterna att hänga upp på väggen.
Modellen är denna: https://www.samsung.com/se/support/model/UE46D6535WSXXE/

Jag har ingen aning om tum eller vikt men mått snett över skärmen visar 117 cm och jag gissar på 15-20 kg. Det är 40 cm mellan skruvfästena där bak, både horisontellt och vertikalt. Väggen är i betong som jag tänkt hänga den på.

Jag tar tacksamt emot alla tankar och tips. Gärna direktlänkar till produkter som kan funka för denna tv.
 
  • Närbild på en TV-skärm där en tumstock visar längdmåttet i centimeter över skärmen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bakre sidan av en platt-TV från Samsung, modell UE46D6535WSXXE, visandes skruvfästen och anslutningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Baksidan av en platt-tv med en Bauhaus-måttstock som mäter avståndet mellan skruvfästena horisontellt och vertikalt, vilket visar cirka 40 cm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Baksidan av en platt-tv, med en måttstock från Bauhaus placerad horisontellt för att mäta avståndet mellan skruvfästena.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Samsung TV modell- och säkerhetsklistermärke på baksidan av en platt-tv med modellbeteckning UE46D6537WKXXE, serietid 5647002, och diverse säkerhetsvarningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.