P Pin skrev:
Och betänketiden var inte femton minuter en kvart
Men kom igen kompis det fixar du va. Det är lätt. Jag behöver bara 1 timma eller 60 min. Kanske minuter några flera av.
 
Jag har haft en snickare hemma som jag misstänker snortar diskmaskinspulver. Vad ska jag göra? Min fru säger att det inte är mitt problem och att jag ska strunta i det men jag ser att han far illa av sitt missbruk. Vad gör jag? Pratar med hans chef? Med facket? Tror ni Ernst kan hjälpa?
 
  • Wow
  • Gilla
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag har haft en snickare hemma som jag misstänker snortar diskmaskinspulver. Vad ska jag göra? Min fru säger att det inte är mitt problem och att jag ska strunta i det men jag ser att han far illa av sitt missbruk. Vad gör jag? Pratar med hans chef? Med facket? Tror ni Ernst kan hjälpa?
Byt till flytande
 
  • Haha
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag har haft en snickare hemma som jag misstänker snortar diskmaskinspulver. Vad ska jag göra? Min fru säger att det inte är mitt problem och att jag ska strunta i det men jag ser att han far illa av sitt missbruk. Vad gör jag? Pratar med hans chef? Med facket? Tror ni Ernst kan hjälpa?
Inte aspest då?
 
N Niq skrev:
Byt till flytande
Idiot! Vill du han ska gå ner sig riktigt och börja injicera? 💉 😡
 
  • Wow
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Byt till flytande
FredrikR FredrikR skrev:
Inte aspest då?
Med er som vänner behöver han inga fiender. 😢😢😢😢
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Idiot! Vill du han ska gå ner sig riktigt och börja injicera? 💉 😡
Självsaneringen går fortare då. Tänkte mest på att du ville ha kvar ditt eget diskmedel.
 
N Niq skrev:
Byt till flytande
Eller portionsförpackat i tablettform för att undvika överdosering.
 
  • Haha
fribygg och 1 till
  • Laddar…
R
Nu får ni sluta ge Karos ärgade fler idéer, det är så faktiskt att Hen lider av ett stort missbruk och det är inte o leka med!!!!
 
Är det jag, elfirman eller taxibolaget som ska stå för notan om en elektriker spyr i taxin på väg till jobb hemma hos mig?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
R
3umblebee 3umblebee skrev:
Är det jag, elfirman eller taxibolaget som ska stå för notan om en elektriker spyr i taxin på väg till jobb hemma hos mig?
Alltid du är du p*ntad!
 
R Rejäl skrev:
Alltid du är du p*ntad!
Tack! Misstänkte det men jag var osäker på om h*n kräktes av goodwill.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R
3umblebee 3umblebee skrev:
Tack! Misstänkte det men jag var osäker på om h*n kräktes av goodwill.
Ja inbland kan elektriker också glömma spelets regler och bjuda på något även om dom Inte ska det enligt företaghedern!
 
R Rejäl skrev:
Nu får ni sluta ge Karos ärgade fler idéer, det är så faktiskt att Hen lider av ett stort missbruk och det är inte o leka med!!!!
Han får väl sluta missbruka om det ger hen problem
 
N Niq skrev:
Han får väl sluta missbruka om det ger hen problem
AA, eller mer AD?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.