R
FredrikR FredrikR skrev:
Du kan inte maska så där, har du aldrig varit på Flashback..?
* = a,e,i,o,u,y,å,ä,ö
Vadå det är encrochat som naturligt disikrerar detta jag skriver som vanligt🤷
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Kära byggafamiljehus,
Jag har ett sorgligt problem. Jag har länge misstänkt att sambo har något fuffens för sig. Därför har jag varit extra vaksam. Hållit koll på henne. Lyssnar när hon pratar i telefon. Läst hennes mejl. Skuggat henne. Så i går när jag smög bakom friggeboden släppte en främmande man av henne ur en bil. De kramades farväl. Då såg jag plötsligt att läkten på friggan var rutten. Vad kan det kosta efter ROT?
Mycket pengar.

Oj svarade visst på något gammalt
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
N Niq skrev:
Mycket pengar.

Oj svarade visst på något gammalt
Ja det blev dyrt. Tänkte först byta läkt och måla. Det skulle jag tjänat 40000 på att göra själv. Ingen byggnadsställning, ingen avgift på ÅVC och ingen arbetskostnad. Bara färg. Pensel och stege har jag ju redan.

Men nu slog jag på stort och gjorde en större ändring på fastigheten. Bytte ut frun. Så nu är hon inte skriven där längre. Nu är jag dock rädd att nya frun är lycksökare och golddigger. Det är lite trist att det ska uppdagas då det redan är försent då jag endast ville ha en trophy wife. Hur kan jag nu gå till väga för att hindra skenande utgifter. Hur mycket kan jag debitera henne i månaden för hyra och lån och mat mm mm. OBS inte sambos utan redan gifta. OBS2 det ska vara rättvist.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
OBS inte sambos utan redan gifta. OBS2 det ska vara rättvist.
Om det ska vara riktigt rättvist bör du ju betala för både ditt ex och din nuvarande.
 
F fribygg skrev:
Om det ska vara riktigt rättvist bör du ju betala för både ditt ex och din nuvarande.
Hur resonerar du då? Varför ska exet ha mina pengar och nuvarande betalar jag ju redan för. Menar du att alla fruar ska ha samma oavsett om de är ex eller inte? Hade jag haft båda samtidigt håller jag med.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P
R Rejäl skrev:
Om man har MPOX apkoppor och vill ha högljud sex på flygplanet hem ifrån Kongo hur isolerar man ljudet i toan på flygplanet, jag är 2m lång och 150pannor lätt och hade tänkt att erbjuda flygvärdinnan ett medlemskap i Mile High Club..
Har lite panik behöver snart tömma pga. trång utrymmen så att säga..
Så svar inom några timmar önskas!
Fan, "Mile High Club", hinner man någonting på den höjden ?
 
R
P Peter787 skrev:
Fan, "Mile High Club", hinner man någonting på den höjden ?
Allt är relativt jag hinner inte men tror du grejar det med marginal😉😂
 
Alfredo Alfredo skrev:
Du hör så mycket. Alla vet att den kommer från Findus:

[bild]

Var det nu ligger…
Find us! 🤣
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ja det blev dyrt. Tänkte först byta läkt och måla. Det skulle jag tjänat 40000 på att göra själv. Ingen byggnadsställning, ingen avgift på ÅVC och ingen arbetskostnad. Bara färg. Pensel och stege har jag ju redan.

Men nu slog jag på stort och gjorde en större ändring på fastigheten. Bytte ut frun. Så nu är hon inte skriven där längre. Nu är jag dock rädd att nya frun är lycksökare och golddigger. Det är lite trist att det ska uppdagas då det redan är försent då jag endast ville ha en trophy wife. Hur kan jag nu gå till väga för att hindra skenande utgifter. Hur mycket kan jag debitera henne i månaden för hyra och lån och mat mm mm. OBS inte sambos utan redan gifta. OBS2 det ska vara rättvist
Är hon så dålig på att gräva guld så kanske hon borde fundera på att byta yrke.
 
D djanlov skrev:
Find us! 🤣
En baggis!

Färgkarta över USA:s delstater och huvudstäder, Alaska och Hawaii visas i mindre kartor i nedre hörnet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Alfredo Alfredo skrev:
En baggis!

[bild]
Där är ju inte ett enda ställe som heter us
 
N Niq skrev:
Där är ju inte ett enda ställe som heter us
Det är en kuggis. Klura lite.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Det är en kuggis. Klura lite.
Jobbigt
 
N Niq skrev:
Jobbigt
Behöver du använda en livlina?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Behöver du använda en livlina?
Ja jag vill ringa någon
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.