1: FLEGT- certifierad
2: Andra sommaren med trädäcket men där vi än så länge inte haft möjligheten att möblera som vi vill utan har fyllt ut det med möbler som vi fått skänkta som snart har gjort sitt. Då vore det toppen att börja med en sån här stol. Har testsuttit den och vet att den är väldigt skön!
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan har vi nöjet att tävla ut en snygg däckstol av teak från Hillerstorp.

[bild]

Däckstolen ingår i serien Nova som består av lättplacerade teakmöbler, enkla att förvara tack vare sin design och fällbara funktion.

Värde: 2 490 kr

Så här tävlar du:
  1. Besvara frågan: Hur är den teak som används i däckstolen certifierad? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.
Vinnaren utses nästa fredag 13/9. Lycka till!

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Bramöbler för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. FLEGT
2. Sliter med mitt husbygge (timmer) och siktar på att vara färdig, förhoppningsvis även med uteplats, till nästa sol-säsong. Lär behöva mycket sol och vila då. I år har det sannerligen inte blivit mycket av den varan.
3.Gjort :)
 
Den är FLEGT-certifierad.

Jag har det väldigt tomt på min terrass...
 
Tack för alla tävlingsbidrag, då var tävlingen avslutad! Vi återkommer med vem som vann senare under dagen när juryn konfererat.
 
Det är väldigt svårt att välja ut en enda vinnare bland så många värdiga alternativ, men nu har juryn stött och blött och fattat ett beslut.

Vinnare av däckstolen är medlemmen @Kris1 med inlägg #19, stort grattis! 🥳
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Det är väldigt svårt att välja ut en enda vinnare bland så många värdiga alternativ, men nu har juryn stött och blött och fattat ett beslut.

Vinnare av däckstolen är medlemmen @Kris1 med inlägg #19, stort grattis! 🥳
Wooohoh! Wow! Tack så jätte mycket!
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.