Jag har lagt ner säkert 50 timmar att prova mig fram och få en stor mängd vatten som spolas ner då jag har haft stopp i avlopp pga gammalt hus och lutning
Men jag lyckas ej få på spolknappen så den fungerar i exakt läge
Utan när jag får på knappen så sitter den ej till hundra och vatten droppar i toaletten
Rent praktiskt kan jag skruva på den men då droppar det i toaletten
Tar jag bort spolknappen fungerar det
Vad har ni för inställningar på er insats til toalett
Blir galen
Det är en Gustavsberg med många liter spol
Se bild
 
  • Närbild av en Gustavsberg-toalettinsats monterad vid ett handfat, omgiven av toalettartiklar och spegelvägg i ett badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på en demonterad spolknappsinsats till en Gustavsberg-toalett, med en hand som håller insatsen, synlig i en badrumsmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av en blå och vit cisterninsats till en Gustavsberg-toalett, med olika delar synliga, monterad i en badrumsmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av en Gustavsberg toalettspolningsmekanism med vita och blå plastdelar, visar insidan med spolknapp och delar som verkar rostbeklädda.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på en Gustavsberg spolknappsmekanism för toalett, delvis demonterad och med synligt kalkavlagringar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Insidan av en Gustavsberg-toalett, visar spolanordningens mekanism, inklusive en blå komponent och rinnande vatten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.