Skylt på ett staket vid en gångbana som instruerar att fotgängare ska gå på vänster sida och cyklister, bilar och båtar ska hålla höger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
hyggabus och 10 till
  • Laddar…
Båtar håller för f-n till styrbord. 🤬
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 6 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Två personer sitter vid ett bord med vinglas. En man häller vin och båda har pratbubblor: "S ska rädda Sverige." och "Fint att du är så öppen med ditt förståndshandikapp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Bästerortarn och 13 till
  • Laddar…
T
tveksamt tveksamt skrev:
[bild]
Ha ha! Det där är taget ett par kvarter från där jag bor 😂

Finns någon som irriterar sig storligen på att "folk" går på fel sida på gång- och GC-banor... finns fler lappar uppsatta och ritade pilar runt om här.
 
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 2 till
  • Laddar…
T Testarn skrev:
Ha ha! Det där är taget ett par kvarter från där jag bor 😂

Finns någon som irriterar sig storligen på att "folk" går på fel sida på gång- och GC-banor... finns fler lappar uppsatta och ritade pilar runt om här.
Jag förstår dem, fattar inte att vuxna människor ska ha så svårt att gå på rätt sida.! 🤔
 
  • Gilla
erik5678 och 3 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Svensk text på en skärmbild där en man frågar Gud varför han gjorde kvinnor vackra och dumma, och Guds svar att det är för att män ska kunna älska dem och bli älskade.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
4774 och 6 till
  • Laddar…
Vitt rum med en väggtext som säger "Start your day with coffee. End your day with cock". En lampa står på en hylla nedanför texten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 6 till
  • Laddar…
T Testarn skrev:
Finns någon som irriterar sig storligen på att "folk" går på fel sida på gång- och GC-banor...
Ja det är stor komik om någon tror att det finns en rätt sida att gå på en gångbana eller en trottoar!

Text med trafikregler för gående, markerad text informerar att det inte är reglerat vilken sida man ska gå på gångbana, trottoar, stigar och motionsspår.
 
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Men nu är det fredag och då platsar egentligen inga d-a trafikregler...

Textbild med ett skämt om en testikelundersökning där en sjuksköterska säger att det är normalt att få en erektion och sedan avslöjar att hon själv fått en.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 13 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en man i kostym som pekar. Texten säger: "You there, Friday! Welcome back you sexy son of a bitch! We been looking for you since Monday!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja det är stor komik om någon tror att det finns en rätt sida att gå på en gångbana eller en trottoar!

[bild]
Det finns rätt och fel även när det är reglerat. Dessutom är väl inte det där en ren gångbana?
 
  • Gilla
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
Tecknad serie med en elektrisk kontakt och ett vägguttag som antropomorfiserats, visar dem i olika intima och komiska situationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja det är stor komik om någon tror att det finns en rätt sida att gå på en gångbana eller en trottoar!

[bild]
Jag ber om ursäkt för fortsatt OT, men jag tror det är få som bryr sig på ställen där det är ren gångtrafik. Där gångare samsas med övriga trafikanter är det dock reglerat, där ska man hålla vänster.

För att hålla mig till trådens ämne:

En ung söt flicka kom cyklande till affären.Hon parkerade cykeln utanför och gick in för att handla. Medan hon var i affären, så ramlade hennes cykel omkull.
En ung kille som står utanför affären med sina polare, ville vara lite tuff, så när flickan kom ut så ropade han:
- Ööhh bruden, cykeln svimmade visst...
Flickan svarade blixtsnabbt.
- Jadu grabben, det skulle du också ha gjort om du varit mellan mina ben i en timme.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
4774 och 6 till
  • Laddar…
H
.
 
  • En människa och en robot sitter mittemot varandra. Texten beskriver en rolig historia om en robot som ger örfilar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 15 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja det är stor komik om någon tror att det finns en rätt sida att gå på en gångbana eller en trottoar!
Man ska gå på ovansidan, det vet väl alla!
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.