Krilleman
Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp skrev:
Tack så mycket.🙏
Kul att det uppskattas av vissa iaf för Ja, det är mycket fritid man leker gratiskonsult. :) ❤️🙏


Jag vet att jag kanske ibland kan framstå som någon form av besserwisser men det är absolut inte min mening men jag blir ibland frustrerad när man lägger ner en massa tid för att försöka hjälpa folk att undvika misstag men sen ska man ändå ifrågasättas och folk ska vända och vrida saker till något helt annat än det saken handlar om precis som det måste trollas i försök att ställa mig i dålig dager och det är ganska tråkigt när man bara försöker vara hjälpsam utan egen vinning. 😉😢

Ha en fin fredag alla. 🌞🌻🥰🙏
Ja jobba i uppförsbacke är oerhört tungt ibland.

Dina svar är bland dom bästa på BH. Så keep it up! 👍👍
 
  • Gilla
  • Älska
TheSwoopis och 10 till
  • Laddar…
Hur gick det till slut med allting TS ? 🙏🏼🤔
 
  • Gilla
Drben88
  • Laddar…
Ytters tråkigt att läsa å höra om allt detta. Hur går de för er nu ? . Hoppas ni får tag i en riktig firma som kan hjälpa er. Vart i landet ligger detta ?
 
  • Gilla
Drben88
  • Laddar…
Tjena! Vi fick ett jättefint badrum till slut. Klåparna gick med på att de inte fick nån ersättning för nerlagt arbete så länge inte vi skulle kräva ersättning för tiden de stulit i våra liv. Vi hittade en bra firma som var riktiga proffs och som jag varmt kan rekommendera. Golvet hade fin lutning och elektrikern som lagt golvvärme och satt spottarna jobbade vidare i nya entreprenaden så det löste sig hyfsad. Avloppen bilades upp och flyttades rätt och gjöts igen. Alla väggar revs och byggdes upp på nytt enligt alla konstens regler. Till slut blev det bra. De tog 3 veckor från start till slut med nya firman 💪💪. Kostnaden blev samma totalt som vi Förväntade oss från början. Men det tog typ 3 månader...
 
  • Gilla
  • Älska
Lilllen och 8 till
  • Laddar…
R Rickard.lj skrev:
Ytters tråkigt att läsa å höra om allt detta. Hur går de för er nu ? . Hoppas ni får tag i en riktig firma som kan hjälpa er. Vart i landet ligger detta ?
Malmö
 
🤩 Vi tycker det blev så jävla bra till slut, och har lärt oss vår läxa när det kommer till att välja hantverkare. Tack för all stöd och hjälp i tråden :)
 
  • Gilla
  • Älska
Rickard.lj och 4 till
  • Laddar…
För den nyfikna på resultatet :)
 
  • Pågående kakelsättning av duschgolv med tätskiktsfolie, kakelplattor, orangea kakelkryss och tillbehör. En hink med kakelfix och verktyg står bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Byggprocess av ett badrum med våtrumsväggar täckta av tätskiktsfolie, halvt öppet fönster, verktyg och material utspridda på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Badrum under renovering med grå väggplattor som installeras, orange platthållare, en laser på stativ, en hink på golvet och olika verktyg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyrenoverat badrum med grå kakelväggar och golv, ett litet fönster och inbyggd nisch. Receptorer och avlopp på plats, men inga armaturer eller inredning ännu monterade.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av en golvbrunn med grå plattor runt om, delvis fylld med byggdamm, som ett resultat av ett renoveringsprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyrenoverat badrum med grå klinkergolv och väggar, vägghängd toalett, svart handdukstork, och en modern handfatskommod med spegel. Dörren står öppen utåt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Renoverat badrum med duschutrymme, glasvägg, svart duschset och takdusch samt fönster och inbyggda hyllor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyrenoverat badrum med klinkergolv, vägghängd toalett, dusch med glasvägg, grå kommod med spegel, och handdukstork på väggen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
m4n63 och 9 till
  • Laddar…
Mycket fint , grattis till nya badrummet och som du säger , man skall välja sina hantverkare med omsorg ,
 
  • Älska
Drben88
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.