Någon som har tips på en liten smidig cykelpump som går på batteri / uppladdningsbar? Ska utrusta mor med en pump då hon börjar bli till åren och orkar inte riktigt stå och pumpa med en manuell.. Så den kommer typ att användas ett par ggr per år för att kolla luft och dutta i lite i däcken på cykeln.. spelar ingen roll om det är något kina märke bara det fungerar och priset får inte vara för högt..
 
H Harald Blåtumme skrev:
Jag skaffade denna Ryobi, jag hade redan batterier och laddare: [länk]

Ska man behöva köpa till batteri och laddare blir det rätt dyrt om detta är den enda batterimaskin man har.

Fungerar utmärkt.
Varken jag eller mor har batterier i det märket. Så tack ändå.
 
B breakman skrev:
Såg ett test av denna på Youtube (Backby-Anders) och han var nöjd med den.

[länk]
Ja typ något sånt hade jag vision på. Ska läsa på lite. Men den borde hon klara att använda på cykeln själv👍
 
Haft denna i några år. Mycket nöjd.

Xiaomi Portable Electric Air Compressor 2 - Bärbar luftkompressor (0.2 10.3 bar/3-150 psi, 6 lägen, 2000mAh batteri, 14.4Wh, USB-C-laddning, LED-skärm), svart (SE) https://amzn.eu/d/16Oam6q

Dock måste mor ladda den m USB-c med jämna mellanrum. Ingen nätsladd ingår.
Storlek och vikt som en kortburk.
 
M MasMats skrev:
Haft denna i några år. Mycket nöjd.

Xiaomi Portable Electric Air Compressor 2 - Bärbar luftkompressor (0.2 10.3 bar/3-150 psi, 6 lägen, 2000mAh batteri, 14.4Wh, USB-C-laddning, LED-skärm), svart (SE) [länk]

Dock måste mor ladda den m USB-c med jämna mellanrum. Ingen nätsladd ingår.
Storlek och vikt som en kortburk.
Där har vi nog den!! Bra märke och ok prisklass. Ladda är inga problem då det finns padda och telefon där som används flitigt. Ser användarvänlig ut oxå💪.

Vet du om det ingår ventil för både cykel och dom som har bilventiler?
 
Ja. Utan adapter är det ”bilventil”. Ingår en liten skruvapåadapter så den funkar på cykelventil. Ingår en liten påse för pumpen. En minificka m kardborrelock håller reda på adaptern.

Smidigt handhavande. Dra ur slangen ur hållarhålet- pumpen vaknar. Sätt tillbaka slangen- pumpen går ner i sleep.

Värd en 500ing. Betalade 299 för 2 år sedan. Ett fynd till det priset.
 
  • Gilla
putte22
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.