RoTe
Alltid lika imponerande att man bemödar sig sätta ut annons på saker man inte vill sälja. Ser det hela tiden på bilar, fruktansvärt usla annonser, bilder som visar halva bilen på sin höjd, säljaren vägrar delge någon information osv.
 
  • Gilla
Pin och 5 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Jag har i nuläget elva aktiva annonser på Blocket och kan verkligen intyga att "en del" sällan verkar läsa - har som exempel haft intressenter på två saker under helgen som var, där jag svarat snabbt (inom 15-30 minuter) på deras frågor, men sen tog det två dagar innan mina svar lästes. Om jag är intresserad av en pryl, ställer en fråga och sen får ett snabbt svar, så svarar jag ju attans kvickt huruvida jag är intresserad och vill köpa, eller säger "tack för informationen, men då passar det inte för mig".
Det där händer mig ibland. Den andra personen svarar snabbt, Blocket tror att jag fortfarande har chatten öppen och skickar inget mail. Sen öppnar jag Blocket dagen efter och ser att personen svarat mig direkt dagen innan. 🤐
 
  • Ledsen
Kurtivan
  • Laddar…
Maria T
H HenrikHuslöse skrev:
Det där händer mig ibland. Den andra personen svarar snabbt, Blocket tror att jag fortfarande har chatten öppen och skickar inget mail. Sen öppnar jag Blocket dagen efter och ser att personen svarat mig direkt dagen innan. 🤐
Konstigt, men så har jag också upplevt det fast jag hade inte kunnat beskriva det som du gjorde.
 
Maria T
Men oavsett vilket chatt det gäller så får en se till att uppdatera sidan med jämna mellanrum; jag motsäger mig själv eftersom jag "ofta gör det" vid andra chattar, men sällan med Blocket... Så, ett litet tryck på F5 (om en sitter vid en PC) eller "dra ner från topplist" på Android. AjFånar kan jag inget om.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.