Har plötsligt fått en liten bild längst ner till vänster som visar × och 4 prickar i kvadrat. Den hindrar mig från att, som tidigare, byta skärmbild (senaste använda). Jag vet inte hur den kommit till eller hur jag ska få bort den.
 
yonna yonna skrev:
Har plötsligt fått en liten bild längst ner till vänster som visar × och 4 prickar i kvadrat. Den hindrar mig från att, som tidigare, byta skärmbild (senaste använda). Jag vet inte hur den kommit till eller hur jag ska få bort den.
Är det ett kylskåp en frys, en tv eller vad?
 
🤣... min mobil Galaxy F21 FE5G

Tidigare tryckte jag bara på de tre lodräta III bredvid den nya bilden.
 
Kan du ta en screenshot så man kan se vad du menar?

Jag har en mycket äldre lur och kan inte få fram det du beskriver. De tre lodräta strecken nere till vänster, där byter man mellan alla de öppna apparna man har. Kan inte få denna ikon att ändra sig till vad du beskriver.
 
Ta en skärmbild så är det lättare att förstå. Använder själv S20 FE5G.
Förstår inte vad som visas.
 
Klicka längst ner till höger.
Välj inställningar.
Välj layout och menyer.
Skärmbild av Byggahus.se forum med diskussionstrådar om hustillverkare, lösvirke och timmerhus samt stenhuskonstruktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump av menyval på Byggahus.se forum som visar alternativ som Nedladdningar, Historik, Inställningar och andra funktioner för användarinställningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En skärmdump av internet-inställningar på en mobiltelefon, med alternativ som startsida, sök i adressfält, layout och menyer, webbsidesvisning, och högkontrastläge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmbild av mobilinställningar med rubriken "Layout och menyer" som visar alternativa vyer för adressfält, flikfält, bokmärkesfält och statusfält.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hm ... det gäller WF ... verkar inte tillåta screenshot... men nu funkar i alla fall sidbytet efter att jag stängt av mobilen. Den lilla bilden finns fortfarande kvar men stör mig inte. Tack för hjälpen!

Krumeluxen finns inte i andra appar.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.