Kan någon rekommendera dessa badkar?
Jag såg ett kar hemma hos en kompis och det var riktigt läckert.

Någon som har hört något om kvalitet/funktionalitet?
 
Även jag är intresserad av erfarenhetr av Neptun. Har spanat in Ametist som verkar gediget, men kostar en slant. Är det värt ett antal tusenlappar mer än ex ett Vesterbergs Fiji?

Kvalitet kostar ju men som novis vet man inte vad man skall titta efter.
:)
 
Först tänkte vi köpa ett bubbelkar från Pool spa men när vi provbadade brorsans som har ett likadant så tyckte vi det lät för mycket.
Vi fick tipset om att Svenska neptun skulle ha tystare badkar och att man kunde åka till Svenska Neptun och provbada! Så jag tog bilen och körde till Svenska neptun med baddräkt och handduk i högsta hugg ;D
Och det var stor skillnad så det blev ett Opal Xl från Neptun istället.
 
Står i valet och kvalet mellan Opal och Diamant.

Hur är Opal i storlek (bor för långt ifrån för att åka och titta) får man plats 2 personer?
 
Ja man får plats 2 st men min sambo e 1,91 lång och ganska stor så det blir ju liiite trångt.
Jag provade dock inte opal plus när jag var på svenska neptun. De hade bara ett badkar som man kunde prova just för att testa massagesystemet och hur det hörs osv då de har samma motorer och system i alla badkar.(sen finns det ju tillval som lampor osv)
Opal plus provade vi (med kläader på ) i en vanlig affär som sålde bubbelbad.
 
Var och kikade på Diamant XL Maxi hemma hos sambons jobbarkompis. Stort och fint :) Får nog bli ett sådant.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.