Växer på alla våra chiliplantor. Vi flera olika sorter. Menar det små gröna bären.
 
  • Chiliplantor med gröna chilifrukter och blad växer inomhus under ett genomskinligt tak.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
C
Blad?
 
Är chilifrukter inte ett rätt troligt svar?
 
Växer dem på plantorna eller i samma krukor? Spontant ser det ut som ogräs och inte en chiliväxts frukter.
 
C
Hep Hep skrev:
Är chilifrukter inte ett rätt troligt svar?
Ja, nu när TS förtydligade att det är "bären" frågan gällde så...
 
Bladen ser ut att vara något annat är paprika/chili. De bladen är mer mörkt gröna samt att blommorna är en och en.

Om fröna är från en köpt påse så kan det så klart ha varit fel sorts frön i.
 
Ok, jag får väl backa från mitt svar. Om det nu inte är chiliplantor utan x-plantor, tror jag att det är x-frukter.

Känns lite som att frågan borde vara - vad är det vi trott vara chiliplantor? På det har jag inget svar tyvärr.
 
  • Gilla
Ripley
  • Laddar…
engs
Testa Flora Incognita eller liknande app för identifiering.
 
  • Gilla
Susette Olsson
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Växer dem på plantorna eller i samma krukor? Spontant ser det ut som ogräs och inte en chiliväxts frukter.
De växer på chiliplantan
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Växer dem på plantorna eller i samma krukor? Spontant ser det ut som ogräs och inte en chiliväxts frukter.
De växer på chiliplantan
 
Känns som rundgång nu. Om du är säker på att det är chili - hur många alternativa bär kan det växa på chiliplantor?
 
S
S Susette Olsson skrev:
De växer på chiliplantan
Chilifrukter.
 
Z
S Susette Olsson skrev:
Växer på alla våra chiliplantor. Vi flera olika sorter. Menar det små gröna bären.
Testa med Plant net appen
 
Der är chilifrukter.

Vad är det för sort?
 
Jag har nog aldrig sett chili som växer i klasar.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.