Jag vill att ni hjälpa mig att bygga en barn säng 140cm 65cm
 
  • Wow
Sthlm_
  • Laddar…
Jag byggde en gång en krokodilsäng med ungefär de måtten. Vill du att jag ska bygga en åt dig?
Grön trästol med krokodilmotiv, stående på ett arbetsbord i en verkstad med verktyg och utrustning i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
yonna
  • Laddar…
M marouene arfaoui skrev:
Jag vill att ni hjälpa mig att bygga en barn säng 140cm 65cm
Jag vill ha en enkel säng gärna vit och det viktigaste att ytterbreddan inte längre än 140cm 65cm
 
Bygga, köpa eller vad? Fortfarande oklart vad du vill?
 
Hep Hep skrev:
Bygga, köpa eller vad? Fortfarande oklart vad du vill?
Köpa
 
namnbyte
Det är nog flera här som hade kunnat bygga en säng åt dig med de måtten, men dels vet jag inte om det är tillåtet med handel på Byggahus?

Hur som helst, prisbild och lite mer detaljerat hur du tänker sängen är en bra början. Så ingen bygger något som du inte önskar köpa. Och även rätt relevant vart i landet den ska hamna, pga frakt.

Men som sagt, oklart hur byggahus ställer sig till detta. Kanske ok, kanske inte.
 
namnbyte namnbyte skrev:
Det är nog flera här som hade kunnat bygga en säng åt dig med de måtten, men dels vet jag inte om det är tillåtet med handel på Byggahus?

Hur som helst, prisbild och lite mer detaljerat hur du tänker sängen är en bra början. Så ingen bygger något som du inte önskar köpa. Och även rätt relevant vart i landet den ska hamna, pga frakt.

Men som sagt, oklart hur byggahus ställer sig till detta. Kanske ok, kanske inte.
Mått 140cm bredd 65cm höjd 60cm sen jag kräver inte mycket mer
Jag kommer o bli nöjd ändå för att storleken jag vill har finns inte 🙏🏻
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.