H
.
 
  • Bild med blå bakgrund och vit text: "Vad söt han är, den lille krabaten! En sådan komplimang hör man hellre på dagis än i bastun.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
4774 och 6 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
Fantastisk! Speciellt som han försöker ta på sig solglasögonen när han redan har ett par på sig, eller tvärt om, ta av sig ett par och har ett par till under.
 
Det är som vanligt. Ska något bli riktigt gjort får man göra det själv… 😂😇🤓

Världskarta med länder markerade i blått som från 2035 kommer att förbjuda registrering av bensin- och dieseldrivna bilar. Text: "Try not to laugh!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det är som vanligt. Ska något bli riktigt gjort får man göra det själv… 😂😇🤓

[bild]
Men... Men ... Den röda ringen?!
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Men... Men ... Den röda ringen?!
Jag riktar mig till normalbegåvade vuxna. 😉😂🙃
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
Lasec och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag riktar mig till normalbegåvade vuxna. 😉😂🙃
Varför kan man bara ge en reaktion ?! 🤣♥️
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
H
Alfredo Alfredo skrev:
Jag riktar mig till normalbegåvade vuxna. 😉😂🙃
Ja du ser, samma bild gjorde samma sak även för dom som behövde ha in det med tesked.
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
Ja du ser, samma bild gjorde samma sak även för dom som behövde ha in det med tesked.
Äh, släpp det nu. Vi visar alla att vi är gamla på olika sätt. Jag har riktiga strumpor till shorts och du tycker det där med mobiltelefon är krångligt. Förmodligen läser vi båda menyerna med raka armar när vi vågar oss ut på restaurang också. Inget att göra åt. Fördelen med dina bilder är att vi kan påminna dig när det är dags att ladda telefonen.
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
Maria T och 9 till
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
Ja du ser, samma bild gjorde samma sak även för dom som behövde ha in det med tesked.
Du verkar inte kunna släppa det, här har du en blankett att fylla i, så mår du bättre sen ♥️
 
  • Blankett med titeln "Lättkränkthetsrapport" innehållande frågor och kryssrutor om anledning och reaktion på kränkning, samt plats för datum, tid och förklaring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…

Planka med köttbullar och gratinerad pasta, toppad med ketchup, ligger på ett träplank. Texten ovanför säger "Ikväll blir det plankstek som vanligt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och så några ”Pelarborr” för att skölja ner läckerbitarna med! 🍺🍺🍺
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 15 till
  • Laddar…
H
13th Marine 13th Marine skrev:
Du verkar inte kunna släppa det, här har du en blankett att fylla i, så mår du bättre sen ♥️
Föredrar länk som jag fick besked om att det skulle va här. 👏

Sen vore det bra om du redigerar bort skiten med som du vill.
Men kanske inte va så viktigt när det va du själv
 
  • Gilla
  • Haha
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
H
Hep Hep skrev:
Äh, släpp det nu. Vi visar alla att vi är gamla på olika sätt. Jag har riktiga strumpor till shorts och du tycker det där med mobiltelefon är krångligt. Förmodligen läser vi båda menyerna med raka armar när vi vågar oss ut på restaurang också. Inget att göra åt. Fördelen med dina bilder är att vi kan påminna dig när det är dags att ladda telefonen.
Ja gammal möjligt.
Eller så kanske jag bara skärmdumpar snabbt på sida som inte går att spara bilder ifrån vem vet.
Sen att lägga de där sekunderna med att blurra ut skit orkar jag inte bry mig med.
Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete brukar man väl säga.

Och är det då någon som stör sig att de ser min skit i hörnen så kan man faktiskt scrolla vidare det är genialiskt här.
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
Pappaskämt!

Skärmbild från ett inlägg med texten: "Dad: Tre män är på en båt. De har fyra cigaretter men ingenting att tända dem med. Family: Ok, så? Dad: Så de kastar en cigarett överbord och hela båten blir en cigarettändare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 13 till
  • Laddar…
Vilka tider vi lever i på tal om skit.

Man köper en tunna skit och så är hälften papper! 😲


 
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Tecknad hund med ledsna ögon och texten "Detta var en hemsk dag. Först blev mitt ex påkörd av en buss. Sen förlorade jag mitt jobb som busschaufför".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
4774 och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.