Trall med textmeddelanden om däck i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Mvh Findus
 
  • Haha
  • Gilla
andreas_bygger och 3 till
  • Laddar…
Jag tycker Cola Zero är ett bra alternativ om man tänker på vikten.

/Höghus

En mycket stor hamburgare med flera lager kött, ost och dressing, bredvid en burk Coca Cola Zero på en bricka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
boschkenta och 10 till
  • Laddar…
R
Fyra bilder på lejon med texten "Single", "Dating", "Engaged" och "Married", som visar olika stadier i deras förhållanden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
4774 och 7 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Är det även humor ifall en målad polisbil åker rejält på överlast? :)
Och inte har förankrat sin last.... minst ett nät över allt kunde de ha kostat på sig. Den bilden borde passa i en annan tråd här på forumet.
 
R roli skrev:
Och inte har förankrat sin last.... minst ett nät över allt kunde de ha kostat på sig.
Det syns att de gjort sig besväret att plasta in tomburkarna. Jag utgår från att de är på väg till återvinningen efter firmafesten.

/Höghus
 
Höghus Höghus skrev:
Det syns att de gjort sig besväret att plasta in tomburkarna. Jag utgår från att de är på väg till återvinningen efter firmafesten.

/Höghus
Har aldrig sett att någon är så ordentlig att man stoppar tillbaka tomburkarna i locken för att sedan plasta in det hela. Näe när det gäller tomburkar är det svart sopsäck som gäller.... här är det "fulla" burkar som gäller vilka kan vara på väg till en fest eller troligare destruktion.
 
R roli skrev:
på väg till en fest eller troligare destruktion.
Hur man gör det är väl inte så noga, så länge slutresultatet är detsamma?
 
R roli skrev:
Har aldrig sett att någon är så ordentlig att man stoppar tillbaka tomburkarna i locken för att sedan plasta in det hela. Näe när det gäller tomburkar är det svart sopsäck som gäller.... här är det "fulla" burkar som gäller vilka kan vara på väg till en fest eller troligare destruktion.
Ja nu blev det skoj på riktigt
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Och inte har förankrat sin last.... minst ett nät över allt kunde de ha kostat på sig. Den bilden borde passa i en annan tråd här på forumet.
Hur ser kalkylen ut? 1,20x 2,20 x 1,2 och sedan är hälften luft. Det blir 1500kg. Antar att de borde få stanna och dricka upp en del av lasten innan de fortsätter.
 
Har polisen alkolås på sina bilar?
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Fredagssignalen!

Tecknad trafiksignal med tre ljus: rött ljus med böjt ben, gult ljus med särade ben och grönt ljus med öppet ben. Text ovanför: "Stopp! Vänta! Kör!
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 6 till
  • Laddar…
Ett pussel med en bild på en man i kostym. En pusselbit saknas vid mannens vänstra öra. Text ovanför bilden: "Alltid tråkigt när det fattas en pusselbit.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Baktill på en lastbil med septiktank där det står "Straight flush beats a full house" med kontaktinformation och gröna slangar ovanpå.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 6 till
  • Laddar…
Bronken
stigen stigen skrev:
[bild]
...och av nån outgrundlig anledning är det alltid just den SISTA biten som fattas !?
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Min diet gör nog att jag får avstå dagens fredagsfralla.

Etiketten på en plastförpackad ostfranska med varumärket "Bake My Day" och ingredienser listade som bland annat vetemjöl, pastöriserad mjölk och paprika.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.