R
N Niq skrev:
Minnet påverkas inte av 12 nej 13 äsch14 långburk. Tänkte att du kanske inte ville vara svart. Tänk vilka fördomar jag har som utgår från att du är vit.
Uppenbarligen inte läskunnig!!!
 
Tänk er att få in Karo på en flygplanstoalett. Jag menar, oavsett vilken aktivitet som planeras blir det synnerligen besvärligt. Frågan är om det är olagligt, omoraliskt eller bara jävligt bökigt?
 
R
S Saelen skrev:
Tänk er att få in Karo på en flygplanstoalett. Jag menar, oavsett vilken aktivitet som planeras blir det synnerligen besvärligt. Frågan är om det är olagligt, omoraliskt eller bara jävligt bökigt?
Vem F*N är Karo!!!!
 
Nissens
R Rejäl skrev:
Du mena att till o med du dansar till Uggla?
Herr Gurka menade han nog…
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
någon ohängd slyngel som ursprungligen var en balrog men som nu kan appliceras på BHs mer usla skribenter… typ… kanske
 
  • Wow
Rejäl
  • Laddar…
Nissens
R Rejäl skrev:
Once you go black you never go back..
I did
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
Nu du Nissens blev jag lite nyfiken…

Du lämnade alltså Black&Decker för Ryobi?
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Nissens
S Saelen skrev:
Nu du Nissens blev jag lite nyfiken…

Du lämnade alltså Black&Decker för Ryobi?
Nääää, aldrig. DeWalt
 
åh, fint ska det vara
 
Det finns inga genvägar till den perfekta ljudisoleringen!
 
  • Älska
Pin
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Uppenbarligen inte läskunnig!!!
Måste man läsa också räcker det inte att bara skumma igenom inläggen och svara något man vill
 
Nissens Nissens skrev:
Nääää, aldrig. DeWalt
Det är ju bara en dekaltrimmad black o brinner
 
  • Wow
Nissens
  • Laddar…
Men ok då…

En liten sedelärande historia från livet… För många år sedan, runt 20 om vi ska vara petiga, flög yours truly till USA.

Någonstans mellan Island och Grönland behövde jag kissa. Som det handjur av rang jag är så stod jag upp. Jag menar, man halar fram den skalliga hämnaren, riktar in och ställer sig i en bakåtlutande ställning som minst sagt kan kallas prekär.

Där.

Just då.

Fick planet för sig att hitta luftgropar och det bar sig inte bättre än att schnasen trycktes till roten samtidigt som ryggraden jämrade sig likt en tågurspårning.

Dystert.

Men, inget spill här inte även om kroppsdelarna behövdes räknas in och sorteras efteråt och bitmärket i klädseln kunde hjälpligt döljas med tuggad servett och saliv.

Hur fan msn lyckas med 10.000 meters klubben övergår mitt förstånd (pun intended)
 
  • Wow
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Måste man läsa också räcker det inte att bara skumma igenom inläggen och svara något man vill
Ja skum är gott, är det du som är skumtomten?
 
  • En skumtomte i rosa och vitt format som en jultomte med luva och skägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
4774
  • Laddar…
N Niq skrev:
Var det när du blev satt i handbojor och förd till arresten som du lyckades se hur där ser ut.
Blanda inte ihop mina äventyr med dina, långt under vattenytan på de skabbigaste östersjöbåtarna.
 
  • Haha
Pin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.