Någon som vet vad deras kvm priser ligger på ett ungefär? Är intresserade av ett 1-plans hus ca 150 kvm...
 
Ingen som vet ungefärlig prisklass ::)
 
Jag vet inte vad dom ligger i för pris nu, men tidigare så har dom legat ganska bra i pris.

Betydligt billigare än Myresjö. Aneby har även fina budgethus och relativt billiga garage tycks jag minnas.

Minns att säljaren hette Stig som jag var i kontakt med. Han var verkligen trevlig och hjälpsam.

Dom hade ett hus som hette villa mirakel som var fint. Men det var ett år sen jag hade kontakt med dom. Så nå prisuppgifter har jag inte.

 
Hej
Vi håller på att bygga ett 1-plans med kopplat garage, golvvärme även i garage. Vi valde ur deras "gamla katalog"(Ängsv. 905) som vi sedan har ändrat lite. Huset är likt Askg 1 i deras nya katalog.
Med följande tillval, bumerangtak i kök med träpanel, takstolsförändring vid uteplats för att få ett inglasat uterum, utfyllnad med sovrum vid uteplats vuxensovrum och kök i prisgrupp 8 blev priset på byggsatsen 1.064.000 kr. Huset vi bygger är på 136 kvm + garage på 36 kvm.
 
Tack för svaren :)!

Men jag antar då om du säger priset för byggsatsen är 1 064000 att det tillkommer kostnader för hantverkare. Eller ingår det i priset?
 
Ja det är endast byggsatsen, sen tillkommer hantverkare och tomt.
 
Men vad ligger det på för kostnader då? Runt 500 000 eller mer?
 
Alltså hantverkar-kostnaderna menar jag :-? Tomtpriserna förstår jag att de varierar..
 
Lägg på c:a 800.000. Då är huset nyckelfärdigt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.