Om man tar bort 10 från en låda
F fribygg skrev:
Finns de i 14 pack?
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
N Niq skrev:
Bara amatörer som behöver groggvirke
Dricker hellre rent än med filmjölk, det kan jag lova. Vi körde även mäsk i en Nils-Johans saftmaja. Jag inbillar mig att det blev aningen bättre men minnena är lite diffusa
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Nissens
S Saelen skrev:
Dricker hellre rent än med filmjölk, det kan jag lova. Vi körde även mäsk i en Nils-Johans saftmaja. Jag inbillar mig att det blev aningen bättre men minnena är lite diffusa
Saftmaja… jösses vilken nostalgikänsla som sköljde över mig nu. 🥰
 
  • Gilla
Saelen
  • Laddar…
N Niq skrev:
Fredagsburken
Fjorton såna så dansar till och med Uggla.
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Fjorton såna så dansar till och med Uggla.
Du mena att till o med du dansar till Uggla?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Fjorton såna så dansar till och med Uggla.
Jag trodde han drack Pripps på en strand utanför Tylösand i rosa tanga när han rör sig som Johnny the Rucker. Men någon gång skall ju vara första gången han provar någon riktig öl och då kanske han blir kung för en dag iaf tills han mår illa.
 
N Niq skrev:
kung för en dag iaf tills han mår illa.
Och då slänger han svensk damtidning och spyr?
 
R
Om man har MPOX apkoppor och vill ha högljud sex på flygplanet hem ifrån Kongo hur isolerar man ljudet i toan på flygplanet, jag är 2m lång och 150pannor lätt och hade tänkt att erbjuda flygvärdinnan ett medlemskap i Mile High Club..
Har lite panik behöver snart tömma pga. trång utrymmen så att säga..
Så svar inom några timmar önskas!
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
hur isolerar man ljudet i toan på flygplanet
Försök bli inbjuden till crew rest area istället, betydligt bekvämare. Fråga mig inte hur jag vet…
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Försök bli inbjuden till crew rest area istället, betydligt bekvämare. Fråga mig inte hur jag vet…
Nu är inte planen från Kongo så sofistikerade som du verkar tro så alla delar samma toa..
 
R Rejäl skrev:
alla delar samma toa
Jag sa ju att du borde skippa toan. Och vad flyger du med för skitbolag? DHL eller FedEx?
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Nu är inte planen från Kongo så sofistikerade som du verkar tro så alla delar samma toa..
Jo men det är väl bara att "kontaminera" på.... är väl inget farligt?
 
R
Alfredo Alfredo skrev:
Jag sa ju att du borde skippa toan. Och vad flyger du med för skitbolag? DHL eller FedEx?
Men du förstår inte vi är i toan och vid minsta kontakt så skriken denna lilla Donna till flygvärdinna så det enklaste bör ju vara ljudisolering..
 
R
P paralun skrev:
Jo men det är väl bara att "kontaminera" på.... är väl inget farligt?
Är det lagligt den somaliska kaptenen sa vid säkerhetsgenomgången att det var strängeligen förbjudet..
 
R Rejäl skrev:
det enklaste bör ju vara ljudisolering..
Jag rekommenderar total isolering.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.