D DorisDoris skrev:
Dom sa inget före min man påtalade vad som hänt. Dom menade väl att de inte påverkar och försökte hammra till det. Jag vet inget om hur en sån tank fungerar..men dom pratade om att de finns ytterligare en behållare inuti och att dethär yttre "skalet" inte påverkar..??
Som flera andra redan sagt, så är det lyckligtvis bara ytterhöljet som blivit buckligt. Har det inte landat på rören, så ska inte funktionen ha påverkats. Men det märks ju när det kopplas in. Dock förstod jag inte om ni har bytt ut det och inte ska använda det mer. Om ni ska använda det märker ni ju om det är något fel.
Men, om ni inte ska ha det, och tänker sälja det så är det ju värre. Dels påverkas då värdet av den fula bucklan, samt osäkerheten av funktionen. Det kan annars finnas en del värde i dessa, då det är svåra att få tag på.
Men hursomhelst så är det ju så fruktansvärt dåligt av installatören. Först att försöka låtsas som det inte har hänt. Därefter inte erbjuda kompensation av något slag. Det är så förbaskat fegt och dåligt, så det liknar ingenting.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.