Tyvärr inte. Får väl försöka stänga av och på det imorn
 
Uppdatering: det lagade sig själv?!

Helt plötsligt är vanliga symbolen där. Nu får jag väll hålla liv i den en säsong till, sen blir det husqvarna!
 
J Johan_F skrev:
Min RS 630 har gett upp nu efter 6 år! Det är någon kortslutning i den som varken jag eller reparatören som sålde den hittar!
Reparatören bytte till slut huvudkretskortet (efter att ha pajat ett batteripaket) och fick nytt liv i maskinen. Det blev inte billigt men förhoppningsvis kan den orka med några säsonger till. Sedan hoppas jag att det har utkristalliserats några bra klippare som är smartare men har minst lika bra knivar som RS 630-serien!
 
  • Gilla
StenQL och 1 till
  • Laddar…
H
A Alvar Ado skrev:
Då blir det spännande att se vad just det här exemplaret går för. Det blir till att satsa på de delar som behövs för installation.

Har du haft nån erfarenhet av att ersätta själva kontakten på laddkabeln? (Den kontakt som ska in i laddhuvudet.) Antingen gör jag det eller så blir det till att köpa ny laddkabel.
Hej! Hur gick det för dig med kontakten. Hittade du någon som passade? Skulle själv behöva en nu eftersom den gamla har gått sönder.
 
N NilsFredrikII skrev:
Skall köpa ny klippare har massor av delar att sälja till RS630 bla nya knivar.

[länk]

Fredrik...
Årsmodell på maskinen?
Vart finns den?
Mvh
 
P PiggenGävle skrev:
Årsmodell på maskinen?
Vart finns den?
Mvh
Gissar 2016
Sätila
 
N NilsFredrikII skrev:
Gissar 2016
Sätila
Aha synd 😊
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.