R
Nån som ropade efter mig hörde jag..
 
  • Man i rutig skjorta lutande ut genom ett öppet fönster med blomvas i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Nån som ropade efter mig hörde jag.
Dödade du tråden nu?
 
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Dödade du tråden nu?
Dödade!! Kan man döda något som inte lever?
 
Dödning är komplicerade och tidskrävande saker. Men kan vara viktigt om man är pantad.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Nån som ropade efter mig hörde jag..
Jag tycker inte det var roligt. Vad var poängen? Kan du inte markera med en röd ring vad du menar.
 
R
P Pin skrev:
Jag tycker inte det var roligt. Vad var poängen? Kan du inte markera med en röd ring vad du menar.
Vem har sagt att du ska tycka det var roligt!
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Vem har sagt att du ska tycka det var roligt!
Det är ju det jag menar, om jag inte tycker det är roligt hör det inte hemma i tråden.

Jag vill inte ha sånt i min router.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R
P Pin skrev:
Det är ju det jag menar, om jag inte tycker det är roligt hör det inte hemma i tråden.

Jag vill inte ha sånt i min router.
Det sk*ter ja i🤭
 
R Rejäl skrev:
Det sk*ter ja i🤭
Hallå Moderaterna!
Jag vill lämna tråden.
Och kan ni blocka mig i @Rejäl konto så han inte svarar mig mer.

Alla ska med kan ni glömma när alla inlägg inte är roliga.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R
Vår kära Pin har tydligen ramlat ned ifrån Pin (en) idag så jag föreslår att Nötegårdstanten tar tag i det med sina metoder ” Dödning är komplicerade och tidskrävande saker”
 
  • Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Vår kära Pin har tydligen ramlat ned ifrån Pin (en) idag så jag föreslår att Nötegårdstanten tar tag i det med sina metoder ” Dödning är komplicerade och tidskrävande saker”
Du har kapitalt missförstått uppmaningen att ”ange pin”.

@Moderaten har ni inte blockat än?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R
Förstår att du ingett Kapital har varken pengar eller skämt, torrare än grannens mus..
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Förstår att du ingett Kapital har varken pengar eller skämt, torrare än grannens mus..
inga problem att väta grannens mus, lär dig av nötgubben, men det är komplicerade och tidskrävande saker. Även vårtgårdsgubben kan sin sak. Men typiskt kan du använda fjäder eller elektricitet på mus. Att spruta vätskor på grannens mus är en metod som kan få konsekvenser.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
inga problem att väta grannens mus, lär dig av nötgubben, men det är komplicerade och tidskrävande saker. Även vårtgårdsgubben kan sin sak. Men typiskt kan du använda fjäder eller elektricitet på mus. Att spruta vätskor på grannens mus är en metod som kan få konsekvenser.
Katter är duktiga på att fånga möss
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Vår kära Pin har tydligen ramlat ned ifrån Pin (en) idag så jag föreslår att Nötegårdstanten tar tag i det med sina metoder ” Dödning är komplicerade och tidskrävande saker”
Som alla vet är det den upphävda lagen (1927:85) om dödande av förkommen handling som reglerar dödning. Handlingen som förkommit är väl moderaternas, eller om det nu är handlingskraften. Nån form av dödning av sådan verkar skett iaf., även om de missat en tråd. Den här.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.