P Pin skrev:
På påsen?
Du får akta så nån inte tar illa upp.
 
N Niq skrev:
Det stämmer jag bor helt utanför Sveriges tullområde
Alltså utanför EES

Kan du köpa ut ett flak?
 
F fribygg skrev:
Ordentligt.
Ja det har gått sönder ordentligt
 
Sönder eller lagat, bara det är ordentligt gjort
 
P Pin skrev:
[bild]
Ursprungsmärkningen sköts iaf ordentligt. Man får tom. veta att grisen heter jm och är en svensk urinvånare
 
  • Wow
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Du får akta så nån inte tar illa upp.
Ernst❓
 
P Pin skrev:
Alltså utanför EES

Kan du köpa ut ett flak?
Alltså nog vet jag att Svenskar har storhetsvansinne men EES är inte Sveriges tullområde.

Visst hur stort flak vill du ha❓ Ska det vara till lastväxlare eller fast monterat❓
 
N Niq skrev:
Alltså nog vet jag att Svenskar har storhetsvansinne men EES är inte Sveriges tullområde.

Visst hur stort flak vill du ha❓ Ska det vara till lastväxlare eller fast monterat❓
EPA

Vi ska tillbaka till stormaktstiden! Snart är vi där ska jag säga dig! Vi redan en miljon turkar innanför våra gränser och inga tullare i Östersjön så du förstår att gränsen går mycket längre bort. Vi var på håret att inkorporera hela Ryssland också men nu blir det svårare.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ernst❓
Ja tillexempel
 
Alfredo Alfredo skrev:
Lyssna inte på alla idioter här. Svaret är givetvis detsamma som alltid, silvertejp!
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Bauhaus är funkis på svenska, det passar bra för dig.
Om du är en sån tyska-sensei och arkitekturhistoriker, vad heter 'jugend' på tyska då?
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
EPA

Vi ska tillbaka till stormaktstiden! Snart är vi där ska jag säga dig! Vi redan en miljon turkar innanför våra gränser och inga tullare i Östersjön så du förstår att gränsen går mycket längre bort. Vi var på håret att inkorporera hela Ryssland också men nu blir det svårare.
Att ge Finland till Ryssland kan inte kallas att inkorporera Ryssland
 
Nissens
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Om du är en sån tyska-sensei och arkitekturhistoriker, vad heter 'jugend' på tyska då?
Jag tror inte det ordet finns på tyska. 🤔
 
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Om du är en sån tyska-sensei och arkitekturhistoriker, vad heter 'jugend' på tyska då?
Jugendstil
 
N Niq skrev:
Att ge Finland till Ryssland kan inte kallas att inkorporera Ryssland
Tja, vem inkorporerade vem? 😊

 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.