Spot on. Lite napalm på det 👍
 
R
FredrikR FredrikR skrev:
Pensionär, verkligen inte!
Öldrickare, verkligen!
Ja som sagt alla ord kanske inte träffar rätt varje gång men det var ju delvis rätt🤷
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Spot on. Lite napalm på det 👍
Och 50år i branschen!
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Det är samma utbildning fattar du väl? En utbildning består av flera olika kurser. Bland annat de du räknar upp. Sen är det även många andra kurser där de viktigaste är: ahlsellsbruttoprislista, konsumentotjänstlagen och grunderna i fakturasaltande.
Nej i o med att jag inte har syndrom eller är efterbliven som en viss annan skrivande är så går det helt enkelt inte ihop med dom olika kurserna som du kallar dom för!
 
Ska ha trädäck på hela fastigheten så man slipper köra åkgräsklipparen mer. Blir första klass rejäl trall och reglar, bärlina, kortlingar och gjutna plintar. Allt by the book 👍. Så blir det infällda spottar LED och fint staket runt. Sen ska jag smörja in trät med bästa oljan. Arbetet har knappt börjat, men jag bifogar en bild. Vad tycker ni?

En person i arbetskläder lyfter trallbrädor på en gräsmatta, förbereder byggprojekt med inslag av plankor i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Fågelvägen och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Nja ja må vara en smula felstavande, men efterbliven är ju du som inte ens kan följa forumreglerna jag lägger upp dom så att du kan läsa ifall du klarar det:

§ 5.5.1 Klanka inte ner på bristande språkkunskaper
Alla har vi olika förutsättningar och är bra på olika saker. Tänk på att vissa personer har läs- och skrivsvårigheter. Naturligtvis är man lika välkommen att diskutera hos oss om man har dyslexi som om man inte har det.
Har du läst och skrivsvårigheter ber jag om ursäkt, inte rår du för dina sjukdomar eller om du är efterbliven och kanske inte heller om du är vänsterbliven.

P Pin skrev:
Sedan så handlar den där paragrafen om att diskutera. Den här tråden handlar om att ha rätt.
Just det.
P Pin skrev:
[bild]
Ser bra ut, spikar du trallen?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Har du läst och skrivsvårigheter ber jag om ursäkt, inte rår du för dina sjukdomar eller om du är efterbliven och kanske inte heller om du är vänsterbliven.


Just det.

Ser bra ut, spikar du trallen?
Läst🤭kanske har du mer än syndrom dyslexi med?
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag vet inte skriver i rätt forum, annars får moderaterna flyta.

Bacon ipsum dolor amet brisket andouille meatball pork, prosciutto t-bone tenderloin chislic swine flank cow boudin ham cupim sausage. Ham hock venison kielbasa sausage frankfurter picanha pork belly. Swine sirloin burgdoggen, fatback picanha landjaeger venison rump sausage boudin cupim hamburger prosciutto pork loin. Meatball rump short loin venison capicola pork belly boudin tenderloin salami ham ham hock swine leberkas chislic jerky. Ground round pig ball tip sausage burgdoggen salami, cow tenderloin andouille pork chop filet mignon brisket. Leberkas bresaola short ribs flank jerky cupim.
Helt rätt alltihopa passar med 14 långburk
 
F fribygg skrev:
Har du läst och skrivsvårigheter ber jag om ursäkt, inte rår du för dina sjukdomar eller om du är efterbliven och kanske inte heller om du är vänsterbliven.


Just det.

Ser bra ut, spikar du trallen?
Nej jag spikar inte, ser du inte att jag tagit in ett proffs som spikar.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ska ha trädäck på hela fastigheten så man slipper köra åkgräsklipparen mer. Blir första klass rejäl trall och reglar, bärlina, kortlingar och gjutna plintar. Allt by the book 👍. Så blir det infällda spottar LED och fint staket runt. Sen ska jag smörja in trät med bästa oljan. Arbetet har knappt börjat, men jag bifogar en bild. Vad tycker ni?

[bild]
För mycket kvist
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nej jag spikar inte, ser du inte att jag tagit in ett proffs som spikar.
Han har ju ingen riktig hammare
 
  • Wow
Pin
  • Laddar…
N Niq skrev:
För mycket kvist
Ska det reklameras?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Han har ju ingen riktig hammare
Hen?
 
  • Wow
  • Älska
Pin och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hen?
What!! Detta jobb kommer inte få ”ett lyckligt slut”
 
P Pin skrev:
What!! Detta jobb kommer inte få ”ett lyckligt slut”
You'll never know!
Try it you'll like it? 😉
 
  • Wow
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.